Riješite se kilograma nakupljenih tijekom blagdana

Vaga, debljanje, mrsavljenje, kilogrami

Možda ste nabacili nekoliko kilograma tijekom blagdana, ali sad je pravo vrijeme da ih se riješite. Ne brinite, niste jedina osoba na svijetu koja si je dopustila obrok u ponoć, sigurni smo da je i Jennifer Lopez posustala. Jedina je razlika što neki ljudi drugi dan naprave plan i nastave paziti na prehranu. Kako ćete to učiniti na najlakši način, saznajte u nastavku teksta!

Sami sebi postavite cilj

Neka vam cilj bude kristalno jasan. Na žalost, ne možete samo reći “želim vježbati i skinuti kile”, morate imati određen plan i jasnu viziju kako želite da vaše tijelo izgleda. Fokusirajte se na plan, zapišite ga u kalendar i ne dozvolite sami sebi nikakve isprike.

Od danas se pobrinite da se u vašem frižideru nalaze samo namirnice koje su zdrave i niskokalorične. Što prije donesite zdrave odluke i već ćete se osjećati bolje.

Kada je vježbanje u pitanju, odustajanje nije opcije

Vježbanje je kao pranje zubi, to je rutina potreban organizmu i tijelu za zdravlje i dug sretan život. Ako tretirate vježbu kao luksuz, velike su šanse da ćete odustati te da vaše tijelo neće izgledati lijepo, niti ćete imati dovoljno energije za obavljanje dnevnih obaveza.

Isključite Tv

Isključite i mobitel. Ljudi se boje posvetiti sami sebi i suočiti se sa promjenama koje im se događaju u tijelu. Kako bi vidjeli promjene i za vrijeme treninga promatrajte svoje mišiće i svjesno radite sve pokrete. Jednom kada se potpuno uključite u vježbu, primijetit ćete promjene i biti sposobni sami sebe motivirati na još veći trud i ozbiljniji rad.

Ne budite odani samo jednoj vježbi

Kada izvodite samo jednu vježbu, ona postaje rutina te se ne postiže balans. Osim što će vam postati dosadno i vjerojatno ćete odustati, konstantno opterećujete jedan dio tijela, a druge ostavljate bez tonusa. Kombinirajte vježbe u kojima ćete koristiti ruke, noge i ostatak tijela.

Pazite na prehranu

Naravno da je bitno ne jesti masnu, prženu i nezdravu hranu. Važno je rasporediti više obroka dnevno, ali u malim količinama. Tako nećete biti gladni, a ostat ćete zdravi i u formi. Zamislite tijelo kakvo želite i naoružani znanjem krenite prema cilju.

A. A.

 Prati nas na Viber Public Chatu!