Zdravlje

Zdravlje

Pretili ste? Evo kako možete zaštititi svoje srce

Pretile žene bi trebale jesti tri veća obroka dnevno, umjesto nekoliko manjih. Tako će osigurati manje skokova glukoze u krvi te nižu razinu masnoća.

Srce gojaznih žena na većem je udaru zdravstvenih opasnosti od prosječne osobe. Nekvalitetna prehrana i sjedilački način života stvaraju uvjete za aterosklerozu – nakupljanje plaka u krvnim žilama, što može dovesti do srčanog ili moždanog udara.

Istraživači savjetuju pretilim ženama kako mogu smanjiti svoj rizik od bolesti srca, a on je nešto drugačiji od “standardnih“ savjeta za mršavljenje i očuvanje linije i zdravlja. Naime, oni sugeriraju gojaznim ženama neka jedu tri veća obroka dnevno, umjesto nekoliko manjih obroka. Ustanovili su kako postoji malo znanstvenih dokaza koji podupiru da je jedenje više manjih obroka tijekom dana metabolički zdravo.

Kada su testirali razinu glukoze i masnoća u krvi kod žena koje su konzumirale 1500 kalorija po obroku dva dana za redom, ustanovili su kako su tri obroka dnevno bila povezana sa znatno nižom razinom masnoće u krvi.

Jedna je skupina ispitanica konzumirala tri tekuća obroka koja su sadržavala 500 kalorija, dok je druga skupina konzumirala šest obroka po 250 kalorija.

Stručnjaci se nadaju kako će njihovi rezultati pomoći nutricionistima i liječnicima razviti bolje strategije očuvanja zdravlja pretilih žena. “Mnogima je teško jesti i grickati zdravo, a većina unosi previše kalorija. Ako često sjednete i jedete, šanse su da ćete unijeti više kalorija“, objasnila je Jill Kanaley iz Odsjeka za nutricionizam i fiziologiju tjelovježbe, ujedno i voditeljica studije.

… i ne zaboravi nas
lajkati na Facebooku.
Nije obavezno, ali je lijepo od tebe 🙂

K. Horvat

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo