Samo 2 minute hodanja nakon obroka pomaže u sprečavanju jedne česte bolesti

hodanje

Istraživanja otkrivaju kako je potrebno samo par minuta hodanja nakon obroka kako biste potaknuli probavu i snizili šećer u krvi.

Sve navedeno će sigurno utjecati i na manji rizik od razvoja dijabetesa tip 2, a prema pisanju stručnjaka nakon provedene analize 7 studija u Irskoj. Rezultati studije kažu kako šetnja u trajanju od par minuta a 60 – 90 minuta nakon obroka može utjecati na bržu probavu i snižavanje šećera u krvi. 

Ispitanici studije su podijeljeni u grupe koja sjedi i koja hoda, a svi su se morali priključiti aktivnostima u trajanju 2-5 minuta svakih 30 minuta u danu. Naknadno su stručnjaci izjavili kako i samo par minuta lagane vježbe poput hodanja može pomoći kod sprečavanja porasti šećera u krvi. 

Znanstvenici su također rekli kako smatraju da će hodanje koje traje više od 2 minute donijeti još više dobrobiti zdravlju. 

Što još otkriva studija? 

Hodanje ili stajanje nakon obroka može pozitivno utjecati na metabolizam glukoze, navodi prof. Haley Perlus. 

Lana Jurčević otkiva u čemu danas najviše uživa i koju bismo zdravu naviku svi trebali usvojiti

“Glukoza se nakon obroka otpušta u krvotok i uzrokuje porast šećera u krvi, i dok se radi o maloj razini sve je u redu pa je potrebno održavati razine šećera u krvi u ravnoteži kako bi se kontroliralo dijabetes", dodaje. Pojašnjava kako će se tijekom aktivnosti aktivirati mišići koji će upiti višak glukoze koji se nalazi u krvotoku. Bolji protok krvi je važan za mišiće, zglobove i ostale organe te će uzrokovati zdraviji kardiovaskularni sustav. 

Šetnja nakon večere će potaknuti proizvodnju serotonina što će osigurati bolji san, pravilan apetit i pozitivan stav te će ojačati memoriju. 

Dr. Danine Fruge, iz Floride je izjavio kako ova meta analiza ističe rezultate brojnih studija koje su dokazale ono u što se vjerovalo dugo godina: Čak i kratka aktivnost i prekid sjedilačkog načina života utječe u velikoj mjeri na poboljšanje zdravlja što se može osjetiti već nakon 24 sata nakon uključivanja ove nove aktivnosti u svakodnevicu. 

Muči vas zatvor i tako već danima? Postoje jednostavna rješenja koja će pružiti olakšanje

A. A.

Foto: Shutterstock

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!