Vodič dermatologinje za savršeno njegovanu kožu

žena

Naše dermatologinja za njegu kože koristi razne preparate i dermatološke tretmane, a iznimno je važna i zaštita kože od pretjeranog izlaganja suncu tijekom cijele godine te zdrava i raznolika prehrana i kvalitetan san.

1. Dnevna njega

Za dnevnu njegu lica koristim kao podlogu hijaluronski booster i preko njega bez ispiranja nanosim dnevnu njegu koja sadrži antioksidanse (primarno vitamin C, a povremeno i preparate koji sadrže vitamin E i koenzim Q10,) jer ih smatram izrazito bitnim u borbi protiv slobodnih radikala koji ubrzavaju starenje kože. Preferiram boostere jer imaju brzo i učinkovito djelovanje.

Prije večernje njege temeljito uklonim ostatke make upa, loja, odumrlih stanica kože micelarnom otopinom za osjetljivu kožu, potom umijem lice vodom. Dva puta tjedno nakon skidanja make upa koristim četku za mikrodermoabraziju i nježnu masažu kože.

2. Večernja njega

U večernjoj njezi dva puta tjedno koristim preparate koji sadrže vitamin A (retinol) koji, osim što sprečava nastanak staničnog oštećenja uzrokovanog djelovanjem slobodnih radikala, posvjetljuje hiperpigmentacije na licu i smanjuje izraženost bora. Azelaičnu kiselinu koristim dva puta tjedno u noćnoj njezi za stabiliziranje rosacee. Glikolnu kiselinu koristim najčešće u kombinaciji s retinolom ili samu dva puta tjedno. Preparat koji sadrži peptide koristim jednom tjedno.

Zašto se sve češće borimo s hiperpigmentacijama na koži?

3. Ljetna i zimska njega

Ljetna i zimska njega kože razlikuju se; ljeti koristim lakše teksture, zimi bogatije kreme. Prije ljetne sezone napravim dva do tri tretmana kemijskim pilingom čime se uklone odumrle stanica s površine kože i potiče prirodna obnova zdravih stanica i zadebljanje epidermisa što za rezultat daje zdravu, sjajnu kožu.

Microneedling metodom održavam teksturu kože čvrstom. Tijekom tretmana iglice uređaja nježno ulaze u kožu i nastaje mikrotrauma. Rezultat mikrotraume je stimulacija proizvodnje faktora rasta i proteina koji su povezani s regeneracijom kože. Tijekom samog tretmana aplicira se ampula s aktivnim sastojcima koji kroz nastale mikrootvore na koži puno bolje prodiru i ostvaruju jači učinak na znakove starenja lica.

Masažu lica s limfnom drenažom prakticiram jednom mjesečno. Gimnastika lica zahtijeva više vremena i trudim se prakticirati je barem dva do tri puta tjedno.

Za zaštitu od sunca koristim preparat koji pokriva spektar UVA, UVB, IR zračenja i spektra vidljivog svjetla. Budući da imam masniju kožu, koristim preparat u obliku gela. Do početka lipnja koristim preparat sa zaštitnim faktorom 30; od lipnja do kolovoza SPF 50.

Kamuflirajte uspješno podočnjake: Dermatologinja otkriva kako

Kako imam izrazito suhu kožu tijela, za pranje koristim sindete za suhu kožu ili tvrdi “cold” sapun. Nakon pranja na poluvlažnu kožu primjenjujem emolijense koji sadrže glicerol, laktate, omega masne kiseline i pantenol. Piling tijela radim jednom mjesečno.

4. Sport je iznimno bitan za dobar izgled kože

Za dobar izgled kože tijela smatram da je iznimno bitno dva do četiri puta tjedno baviti se aktivno sportom i boraviti u prirodi kad god je moguće. Dan započinjem probiotikom i bogatim doručkom. Nezaobilazni dio prehrane mi čine: cjelovite žitarice, sjemenke, voće, povrće, orašasti plodovi, hrana bogata vitaminima A, C i E, koenzimom Q10, esencijalnim masnim kiselinama, cinkom i selenom. S obzirom na manjak vitamina D koji imam, nadomjesno uzimam ampule vitamina D jednom tjedno.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!