Samo tri tjedna potrebna su za usvajanje zdravih navika

Zdrava prehrana planiranje prehrane voće povrće shutterstock 368396276

Ne bih htio zvučati kao prodavač magle, ali kažem li vam da je samo tri tjedna potrebno da se ustalite na pravom kolsijeku, kada je u pitanju redovita I zdrava prehrana, hoćete li mi vjerovati?

Samo tri tjedna potrebna su da se riješite starih, nezdravih navika koje se “uzgajali” godinama, ako ne i desetljećima. Zašto vam to govorim? Zato što je u postupku izgradnje utreniranog, fit i u konačnici zdravog tijela, uz trening, pravilna prehrana jako bitan segment.

Zapravo, ruku na srce, najvažniji.

Činjenica je da mnogi od nas danas žive brzo i stresno. No, brojni sastanci, produženo radno vrijeme i druge obveze ne smiju biti isprika za nezdrav način života. Kao što rekoh, ne mislim biti prodavač magle, stoga vam donosim konkretne, i na sebi i brojnim klijentima isprobane, savjete koji pale.

Dajte im tri tjedna i primjetit ćete razliku i neće vam biti ni naporno ni teško. Dakle, kao I u svemu, I u pravilnoj prehrani organizacija je pola posla, stoga krenimo:

  • Napišite si raspored prehrane po danima na popir, rokovniku ili u mobitel.
  • Ukoliko neredovite jedete, navinite si alarm koji će vas podsjećati da morate jesti svaka tri-četiri sata.
  • Pripremite si obroke unaprijed i nosite ih sa sobom kako ne biste pri prvom napadu gladi završili u pekari.
  • Okružite se ljudima koji isti ili sličan cilj.
  • Vodite dnevnik prehrane, napišite sve što ste jeli I pili tijekom dana (na taj način najlakše ćete uočiti uljeze).
  • Zadajte si cilj, kao i nagradu koju ćete si priuštiti kada dođete do tog cilja

Sada, kada ste naoružani ovim šalabahterom, krenite u šoping i kupite sve namirnice potrebne za pripremu obroka za sljedećih par dana. Velika je zabluda da je zdrav način prehrane ujedno i skup. Evo primjera jednog dnevnog jelovnika koji ukupno stoji 30 kuna.

1. obrok: DORUČAK = 5kn

  • jogurt + zobene i banana – pomiješat sve u shakeru te popiti (1 minuta)

2. obrok: ZAJUTRAK ili MEĐUOBROK = 2kn

  • 1 jabuka (1 minuta)

3. obrok: RUČAK = 10kn

  • tuna iz konzerve s rajčicom (3-5min)

4. obrok: UŽINA ili MEĐUBROK = 5kn

  • 30g badema (3 min)

5. obrok: VEČERA = 8kn

  • 200g zrnatog ili posnog sira (2 min)

UKUPNO potrošeno od 10 do 15 minuta, a potrošite 30 kuna za cjelokupan dan.

Morate priznati prilično jednostavno, brzo i povoljno. Naravno, na vama je da sami kombinirate obroke, ovisno o cilju kojem težite. Vodite računa o tome da su zastupljeni svi makronutrijenti te da je ključno redovito jesti.

Najčešća zamka u koju ljudi upadaju jest preskakanje obroka, što vodi prejedanju i iz tog začaranog kruga teško je izaći.

Dobra je stvar da se navike usvajaju u tri tjedna. Stoga, da se vratimo na početak, koncetrirajte se samo 21 dan na ovakav režim prehrane i nakon toga će vam biti normalan, kao što sada navečer posežete za pizzom, čipsom ili čokoladom, za tri tjedna iz hladnjaka ćete vaditi omiljeni posni ili zrnati sir.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!