5 razloga zašto bi trebali vježbati u paru

Par vježbanje shutterstock 337161530

Ako vježbate u paru, bit ćete skoro uvijek motivirani, kontinuirano ćete vježbati, a i lakše ćete se držati plana prehrane!

Dok je vani sve tmurnije, a dani nam počinje prije te večeri padaju već u vrijeme dok se vraćamo s posla, normalno je da je glavni problem manjak motivacije. Ne radi se samo o vježbanju, ali izbjegavanje vježbanja u kombinaciji s ukusnim jesenskim i zimskim jelima koja nas čekaju u narednih par mjeseci, rezultirat će ponovnom panikom kada nam zacvrkuta proljeće.

Kako biste izbjegli ovaj problem, već danas trebate početi razmišljati kako se najbolje motivirati i spriječiti proljetnu depresiju zbog viška kilograma.

Najbolji način za to je – vježbanje u paru. Bez obzira radi li se o vašem partneru/ici ili najboljem prijatelju/ici, vježbanje u paru dovest će vas do rezultata za koje ni sami niste znali da ih možete postići. Ovo su razlozi zašto:

1. Motivacija je zarazna

Jedan dan ćete vi biti pozitivni i spremni za vježbanje, a drugi dan vaš partner – tako ćete se izmijenjivati, a pri tom ćete se međusobno motivirati i odraditi tih 60 minuta barem tri puta tjedno.

2. Lakše je izvoditi vježbe uz potporu

Čak i odrađivanje običnih trbušnjaka bit će puno lakše jer će vam vaš partner držati stopala, a vi ćete morati brinuti samo o pravilnoj odradi vježbe. Uz to, možete se i nakon nekog vremena natjecati – tko će duže ostati u vježbi daske, tko će više trbušnjaka ili čučnjeva napraviti.

Izazov daske - do sjajnog tijela u mjesec dana

3. Izmijenjivanje, ali i dalje se kontinuirano vježba

Intervalni treninzi su oni treninzi u kojem se izmijenjuje veliki broj različitih vježbi s nekoliko sekundi ili minuta pauze između svake vježbe. Dok vaš partner odrađuje vježbu, vi ćete se odmarati i tako krug – tako da će vrijeme brže proći, bolje ćete se odmoriti između vježbi i biti spremni za dalje.

Vježbajte sukladno svojim godinama

4. Umjesto fitness opreme, partner ili prijatelj!

Za vježbe snage, umjesto opreme – može vam poslužiti vaš partner. Dok jedno od vas radi sklekova, druga se osoba može nasloniti i tako povećati otpor koji se mora napraviti pri skleku.

5. Tema za razgovor i više iskustva

Ako vježbate u paru, uvijek ćete imati nekog s kim možete podijeliti što vas boli, što vas muči i razgovarati o vježbama koje želite uvesti ili izbaciti. Uz to, zajednički možete pratiti i prehranu i tako olakšati gubitak kilograma, ali i pridržavanje plana prehrane. Kaže se kako su dvije glave uvijek bolje od jedne, pa se to odnosi i na vježbanje – svako od vas imat će nešto što će donijeti na stol vašeg vježbanja, savjet ili zdravu naviku koje će se početi pridržavati i drugi partner.  

Pogledajte SPLIT SQUAT – jedan od temelja vašeg kućnog vježbanja, a saznajte koje najbolje doba dana za vježbanje!

Foto: Shutterstock

G.H. 

 Prati nas na Viber Public Chatu!