Evo kako napokon možete zavoljeti vježbanje

Glazba trening vježbanje shutterstock

Niste to samo vi, mnogi ljudi misle kako svaki trening mora biti intenzivan ili da tjelovježba oduzima previše vremena.

Studije pokazuju kako ljudi mogu zavoljeti treninge samo ako promjene uvjerenja i očekivanja. Problem nastaje kada većina ljudi vježba kako bi izgubili određen broj kilograma i kada to postignu prestanu s tjelovježbom. Američki časopis Public Health objavio je studiju u kojoj je sudjelovalo 40 žena u razdoblju od 22 do 49 godina.

Vodič za trčanje za početnike iznad 40 godina

Rezultati istraživanja

Stručnjaci su istaknuli kako su sve žene odgovorile da su im u životu važne dobre veze s prijateljima i obitelji, odmor i ostvarenje snova. Žene koje ne vježbaju redovno smatraju da bi trening, kako bi bio dobar i koristan, morao biti intenzivan i znojan, a za njih je to upravo suprotno od onoga što zamišljaju da je vrijeme za opuštanje.

Kod žena koje redovito vježbaju situacija je bila drugačija. One pak smatraju da su upravo treninzi, posebno oni na otvorenom, razlog održavanja veza s ljudima te im to pruža opuštanje. Stručnjaci smatraju kako je problem u tome što žene koje ne vježbaju zapravo ni ne znaju što trening predstavlja i kako funkcionira.

Uobičajene ozljede za vrijeme treninga i kako ih izbjeći

Kako izgleda pravilan trening?

Zapravo, tijelo bi trebalo osjetiti bilo koju vrstu treninga te da nije važno koliko dugo traje i kako je intenzivno. Stručnjaci ističu brojku od 150 minuta na tjedan, što je zapravo 30 minuta u 5 dana. Taj trening može biti i nešto manje intenzivno poput malo bržega hodanja. Nadalje, predlažu ženama da se dogovore sa prijateljima ili partnerima da zajedno započnu trening u prirodi jer će se tako međusobno motivirati te će se osjećati bolje.

Kako šetnja pozitivno utječe na vaše tijelo

Naravno, s vremenom možete probati nešto intenzivnije. Ako ste se voljeli vožnju biciklom kao djeca, možda je vrijeme da obnovite staru strast. Roditelji ste? Uvijek se možete jednom dnevno s djecom igrati lovice te tako nekoliko minuta trčati dvorištem. Pronaći način za tjelovježbu nije teško, upišite satove plesa, ili se pak hodajte stepenicama koji put više dok obavljate kućanske poslove. Bilo kakva fizička aktivnost je bolja od nikakve. Zato nije važno znojite li se ili nemate 15 minuta vremena, nego se trebate pokrenuti svaki put kada se za to pruži prilika.  

Koliko kardio vježbi je potrebno kako biste gubili kilograme?

M.S.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!