Uz ovih 10 trikova zadržite motivaciju za vježbanje!

Vježbanje, trening, motivacija, shutterstock

Najteže je krenuti i izdržati prva tri tjedna. No, upravo u tom peroidu događaju se najveće promjene. Stisnite zube i izdržite, govorimo o 21 danu za usvajanje novih navika.

Ako ste ovoga proljeća dosljedni u namjeri da ljetne mjesece dočekate u boljoj formi i spremni ste usvojiti zdrave navike, od prehrane do vježbanja, zaslužujete svaku pohvalu. No, važno je napomenuti da je ljudima za usvajanje novih navika potrebno tri tjedna. Mnogi u tom periodu odustanu. Da biste vi izdržali na svom putu, donosimo vam najbolje motivacije i male trikove koji će vas držati fokusiranima na cilj. Ključno je, prije samoga početka postaviti realne ciljeve, osigurati kvalitetne obroke – jer planirate li uistinu napraviti promjenu, gladovanje nije opcija. Također, trebate pronaći tjelovježbu koja vas čini zadovoljnima i sretnima.

1. Uključite obitelj

Ako nemate trenera, zamolite blisku osobu da prati vaš trening. Neka prati koliko vježbate, odredi kaznu ako preskočite vježbanje, kao i nagradu za redovito treniranje.

2. Omiljena vježba

Samo jedan sat joge ili dva, tri dana šetnje tjedno mogu vas motivirati da redovito vježbate. Čim shvatite da se zbog ovih aktivnosti osjećate odlično, porast će vam želja.

3. Tenisice neka vam uvijek budu na oku

Tenisice držite na vidljivom mjestu. Obucite ih i nagovorite sebe da izađete na pet minuta. Zadržat ćete se vani mnogo duže.

4. Jasan i realan cilj

Veća je vjerojatnost da ćete postići cilj ako je on točno određen. Primjerice, da istrčite deset kilometara ili odradite određeni broj sklekova.

5. Osobna i obiteljska anamneza

Krenite lagano, s dva, tri treninga tjedno. Ovo će spriječiti potencijalne ozljede ili iscrpljenost. Postupno povećajte.

6. Bez predbacivanja

Ako niste stigli na trening, ne predbacujte si, pokušajte ga odraditi kod kuće ili se prošećite. I kućni poslovi se računaju.

7. Fokusirajte se

Većina ljudi vizualni su tipovi. Na ogledalo u kupaonici zalijepite slike onog što želite postići. Svaki put kada je pogledate, sjetit ćete se zašto ste na ovom putu i izdržat ćete krizu.

8. Udvoje je lakše

Ako vam je teško početi, krenite na neki grupni program i to s trening-partnerom. Idete li zajedno otići ćete na trening i onda kada vam se ne da.

9. Ne zaboravite glazbu

Vježbanje je puno lakše uz dobru glazbu. Osim što će vas motivirati, zanimljivo je da je glazba u direktnoj vezi s otkucajima srca.

10. Zaslužena nagrada

Ako ste obavili sve zacrtane treninge, nagradite se nečim. To može biti nova oprema, masaža, neki tretman ljepote. Bitno je da se tomu veselite i da ste svjesni da je to nagrada.

Zapamtite, sve je moguće, samo trebate biti uporni i vjerovati!

Foto: Shutterstock

Martina Strukić

 Prati nas na Viber Public Chatu!