Zašto bi trebali svaki dan šetati 20 minuta?

obitelj sretna setnja

Kratke šetnje svaki dan višestruko čuvaju naše zdravlje. Ne samo da je organizam otporniji na bolesti, nego nas vrijeme provedeno u prirodi čini veselijima, a naši mišići su snažniji. Imajte na umu da su ljetni dani, odnosno večeri, idealni za stvaranje ove zdrave naviku, ako ju već niste usvojili!

Naravno, količina kalorija koje potrošite tijekom šetnje od 20 minuta nije zanemariva, kao ni činjenica da kratka šetnja potiče metabolizam, no postoji niz drugih razloga koji govore u prilog dnevnoj šetnji, osim vitkijeg izgleda.

Štoviše, učinak koji manja količina bilo koje vježbe ima na vaše zdravlje puno je važniji. Evo zašto!

Bolje zdravlje i duži život!

Ako želite živjeti zdravo i dugo, 20 minuta šetnje dnevno treba postati vaša svakodnevna rutina. Studije su pokazale kako čak i dnevna vježba slabijeg intenziteta može znatno doprinijeti vašem zdravlju te sniziti rizik od dijabetesa, raka i drugih kroničnih bolesti. Pritom vježba ne mora biti iscrpljujuća i previše vas izmoriti: i rad u vrtu ili lagana šetnja mogu koristiti, pogotovo ako radni dan provodite sjedeći u uredu.

Snažniji mišići!

Snažni i zdravi mišići važni su za svakoga, a ne samo one koji žele postići savršen izgled. Zdravlje mišića važno je za pravilno funkcioniranje tijela, neovisno o tome radi li se o podizanju vrećica u trgovini ili smirivanju tijela kako biste spriječili ozljedu nakon posrtanja. Nedavno je istraživanje pokazalo kako ne treba puno da bi se izgradili snažni mišići – stručnjaci su ustanovili kako je i vježbanje od 20 minuta dovoljno kako bi se nastale pozitivne promjene mišićnog tkiva.  

Raspoloženje za 5!

Ako tijekom dana pronađete vrijeme za kratku, jednostavnu vježbu, poput šetnje, bit ćete bolje raspoloženi zbog niza razloga. Aktivnost povećava razinu endorfina te vam pomaže da se riješite nakupljenog stresa. Također, ako 20 minuta vježbe postavite kao svoj dnevni cilj i to ispunite, bit ćete manje obeshrabreni i nećete se kriviti kao u situacijama kada propustite veći trening. Naposljetku, ponekad je lakše pronaći vrijeme (i motivaciju) za laganu šetnju po kvartu, nego za odlazak u teretanu. 

D.Š.

 Prati nas na Viber Public Chatu!