4 greške koje radite odmah nakon ustajanja - izbjegnite ih!

Maska za spavanje

Dan bi trebali započeti sretni, odmorni i u dobrom raspoloženju. Zato izbjegnite ove greške koje mnogi od nas rade odmah nakon ustajanja i krenite u novi dan svježi.

1. greška: Naglo ustajanje

Naglo iskačete iz kreveta spremni da se suočite s novim danom. “Problem je što previše očekujete od svojih leđnih mišića koji su ujutro kruti od dugog spavanja i odmaranja na jednom mjestu. Ako se prebrzo mičete možete osjetiti grč u mišićima, a riskirate i bol u leđima", smatra liječnik Robert D. Oexman, stručnjak za kiropraktiku i spavanje.

Trikovi koji će vam pomoći da u nekoliko trenutaka utonete u san 

Što napraviti?

Prije nego skočite iz kreveta pod tuš, Robert D. Oexman savjetuje da zagrlite koljena i privučete prsima (prvo jednu, pa drugu, pa oba koljena zajedno). Ova vježba pomoći će vam ugrijati mišiće, ali i pokrenuti cirkulaciju pa ćete se osjećati bolje i stabilnije, prenosi oprah.com.

2. greška: Rolete su spuštene dok se spremate za posao

Rolete pretvaraju sobu u tamnu i udobnu špilju koja vam pomaže da zaspite. Ali to vrijedi do onog trenutka dok ne trebate ustati. Kako bi započeli dan u dobrom raspoloženju, potrebno vam je sunce. Jedno istraživanje čak je pokazalo kako sunčeve zrake mogu pomoći u regulaciji tjelesne težine. 

7 znakova da patite od apneje

Što napraviti?

Što više svjetla, to bolje. Dignite rolete ili razmaknite tamne zavjese čim ustanete iz kreveta.

3. greška: Namještate alarm za 6:47

Znamo što radite, odgodite alarm i spavate još desetak minuta. No, spavanje i drijemanje između zvonjave alarma utječe na san te ćete teže zaspati navečer. 

Zašto imate jutarnje glavobolje?

Što napraviti?

Ustanite kada alarm zazvoni, nikako ne 10 ili 20 minuta kasnije. 

4. greška: Vježbate odmah nakon ustajanja

Već znate da morate pojesti doručak u roku od pola sata od ustajanja kako bi pokrenuli metabolizam. No, to mnogima koji jure na svoju ranojutarnju tjelovježbu i nije opcija. Preskakanje doručka je veliki problem nakon noćnog posta pogotovo ako vježbate ujutro.

Što napraviti?

Ne trebate pojesti punu zdjelu zobenih pahuljica sa svim dodacima. Za prvu ruku dovoljno je uzmete bananu ili šaku nekih žitarica sa čašom vode.

Parasomnije - sve što morate znati o poremećajima spavanja

M. P.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!