Kako pripremiti sushi kod kuće? Japanski sushi majstor otkriva svoje tajne

sushi

Donosimo vam recept za pripremu sushija s potpisom slavnog chefa Motohika Mochizukija iz zagrebačkog Hanamija.

Sushi - jelo od sastojaka koji su odlični za imunitet i probavu

Sastojci:

  • 500 g riže
  • 0,9 dl sushi octa
  • 8-10 listova nori alga 
  • sushi đumbir (gari)
  • wasabi
  • soja-sos
  • majoneza
  • avokado
  • riba (tuna, losos, rakovo meso, kozice...)

Tradicionalni japanski ramen pripremite po receptu slavnog kuhara

Priprema:

Najkritičniji dio pripreme sushija je odabir prave riže i njezino kuhanje. Preporučuje se koristiti specijalnu rižu Shari, ali poslužit će i bijela riža kratkog zrna. Bitno da je ljepljiva. Rižu je potrebno dobro isprati. Pustite je da se “odmori” 20-ak minuta pa je stavite kuhati. Na početku kuhajte rižu na jačoj vatri uz povremeno miješanje sve dok ne proključa. Nakon što proključa, smanjite vatru, poklopite lonac i kuhajte je još desetak minuta.

Kad se riža skuha, izvadite je u posudu i počnite s pripremom posebnog preljeva od dvije žlice rižina octa, pola žlice šećera, pola žličice soli. U posudi zagrijte rižin ocat, šećer i sol.

Preljev konstantno miješajte pomoću mutilice i kuhajte sve dok ne proključa. Smanjite vatru i kuhajte još minutu do dvije. Topli preljev prelijte preko tople riže i promiješajte drvenom žlicom. Ostavite rižu da se ohladi na sobnu temperaturu.

Sushi se najčešće puni sirovom ribom pa na dasci za rezanje lijepo izrežite svježe komade tune i dimljenog lososa. Dodajte avokado.

Na kraju zamotajte sushi pomoću bambusova podmetača ili prozirne folije. Dio nori lista na koji niste stavili rižu malo navlažite vodom i preklopite ga tako da se zalijepi za glavni dio.

Uz sushi poslužite soja-umak, đumbir ili wasabi za umakanje.

Alge - brzo se pripremaju, daju posebnu notu jelu i jako su zdrave

M. S.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!