Ovo može biti razlog zašto se debljate!

dijeta, zdrava hrana, Shutterstock 277748333

Jedete zdravo, brojite kalorije, radite sve što ste čuli da je zdravo. Unatoč svemu tome, kilogrami se nastavljaju povećavati. Pogledajte što je razlog tomu!

Mnogi faktori utječu na broj na vagi koji se nikako ne spušta. Nije u pitanju samo što jedete, nego kako jedete, kada jedete i koliko jedete.

1. Količina hrane je bitna

Mogli smo pročitati i vidjeti toliko dijeta u kojima je dopušteno jesti određenu hranu u neograničenim količinama. Samo zato što jedete neku zdravu hranu (povrće, a posebice voće), ne znači da je smijete jesti u neograničenim, odnosno nezdravim količinama.

Trebate se paziti i tekućih kalorija. Upravo jer pijete previše, recimo, prirodnoga soka od jabuka, možete se udebljati. 

2. Ne žurite se i ne preskačite obroke

Mnoga su istraživanja pokazala kako su ljudi koji preskaču obroke skloniji nakupljanju neželjenih kilograma. Isto tako, požurivanje s dovršetkom određenoga obroka može jednako tako loše utjecati na vaše zdravlje.

Evo što će vam se dogoditi ako izbacite šećer iz prehrane!

3. Dopustite metabolizmu da bude u pokretu

Kako biste stvorili deficit u unesenim i potrošenim kalorijama, trebali biste se baviti tjelovježbom. Ne morate, ako niste u formi, odmah raditi vježbe snage ili naporne kardio treninge. Naime, dovoljna je jednostavna dnevna šetnja od nekoliko minuta za početak.

4. Dovedite hormone u normalu

Katkada naše tijelo radi protiv nas, bez obzira koliko se trudili. Ako imate u obiteljskoj ili vlastitoj povijesti bolesti problema s štitnjačom ili policističnim jajnicima, svakako biste se trebali pobrinuti dovesti svoje hormone u stanje prihvatljivih i optimalnih vrijednosti jer upravo njihova oscilacija može biti razlog vašega debljanja.

Slatke aplikacije za kontrolu unosa šećera: Sugar Smart i DiaVitas!

5. Osigurajte si dovoljno sna

Kvaliteta i kvantiteta sna jednako je bitna kao i hrana koju unosite u svoj organizam. Recimo, razlog zašto biste trebali posjetiti liječnika može biti jer se budite s glavoboljom ili suhim ustima čak i nakon 7 ili 8 sati sna. Neka su istraživanja pokazala da oni koji su odmorni i koji imaju kvalitetan san, manje žude za hranom bogatom jednostavnim šećerima, a samim time i umanjuju mogućnost nakupljanja neželjenih kilograma.

Debljanje preko vikenda – greške koje radite i kako ih ispraviti brzo!

Foto: Shutterstock

J. R.

 Prati nas na Viber Public Chatu!