Možda je loše utjecala na bilancu mnogih tvrtki, ali recesija je za sobom ostavila vjernost zaposlenika. Čak dva od pet zaposlenika smatra kako su u potpunosti posvećeni svom poslodavcu, pokazalo je međunarodno istraživanje.
Osim što se
zaposlenici smatraju vjernijima poduzeću u kojem rade, međunarodno istraživanje
koje je provela agencija za zapošljavanje Kelly Services pokazalo je kako su
firme s pozitivnim upravljanjem, jakim moralom i aktivnim komunikatorima
uspjele učiniti svoje zaposlenike posvećenije poslu. Čak ni minus na bilanci
ili česti otkazi nisu poljuljali ovakve zaključke.
Ispitanici su
ispred većih plaća i bonusa na poslu istaknuli zanimljiviji posao i zadatke
koji pred njih stavljaju izazove.
“Mnoge su
organizacije prošle kroz izrazito teško razdoblje, međutim, neke su uspjele
pozitivno upravljati izazovima i isplivale su s novom razinom povjerenja svoje
radne snage”, izjavio je predsjednik Kelly Servicesa George Corona.
Njegova je
tvrtka anketirala oko 134.000 osoba iz 29 zemalja Europe, Sjeverne Amerike i
Azije. Čak je 43 posto anketiranih izjavilo da se osjećaju potpuno predanima
poslodavcu, dok se 26 posto smatra donekle predanima. Recesija je pozitivno
utjecala na vezu između poslodavca i zaposlenika, s obzirom da 27 posto
ispitanika osjeća kako su sada vjerniji poslodavcu, dok se s ovim ne slaže
deset posto anketiranih osoba.
Prema rezultatima
istraživanja, najzadovoljniji zaposlenici su oni u Sjevernoj Americi, jer je 52
posto ondašnjih ispitanika izjavilo kako su u potpunosti predani svom radu.
K. Horvat