Svojim besprijekornim smislom za modu, širokim i zaraznim osmijehom te vitkom figurom, Vojvotkinja od Cambridgea je započela niz modnih trendova u svom kraljevstvu.
Novopečena članica kraljevskog dvora nije počinila niti jedan loš modni korak, a ni kriva ni dužna, započela je niz novih trendova koji su vlasnike ondašnjih trgovina odjećom učinili pravim sretnicima.
Zahvaljujući vojvotkinji od Cambridgea, espadrile-platforme, zatvorene cipele s malom petom, haljine do koljena, torbice s kopčom i sjajne hulahopke postali su ultimativni modni hit na Otoku! Neovisno o prigodi, boji kompleta koji nosi, haljine ili cipela, njen su zaštitni znak postale sjajne hulahopke.
O činjenici kako je ovaj stil kraljevskog dvora zaživio i na ulici govori kako je prodaja Tightsplease hulahopki porasla za vrtoglavih 90 posto, usporedno s prošlom godinom, a Selfridges se može pohvaliti 40-postotnim porastom prodaje ovog bezvremenskog ženskog komada odjeće. Tajna njenih sjajnih hulahopki leži u pravilima odijevanja na dvoru: naime, niti jedna žena ne smije pokazati gole noge, neovisno o duljini haljine. Jednako tako nisu dopuštene cipele s otvorenim prstima.
“Bez obzira je li porast prodaje povezan s nepredvidljivim vremenom ovog proljeća i ljeta ili zbog Vojvotkinje od Cambridgea, hulaopke boje kože definitivno postaju obvezatnim dijelom odjeće”, tvrdi Nicola Pringle, buyer za Tightsplease.
Kako bi Britanke približili bajci u kojoj mogu živjeti sa svojim princem, mnogi su trgovački lanci napravili kopije njenih haljina koje su prilagođene džepu prosječne žene. Tako je Catherinina plava haljina koju je nosila na prvim službenim fotografijama nakon objave zaruka s princom Williamom (Issa London) rasprodana u roku nekoliko sati nakon objava snimaka. Haljina koja inače stoji 620 dolara ubrzo je kopirana i izbačena na tržište za kojih 20-ak funti.
Dok trgovci zadovoljno trgaju ruke, Britanke s nestrpljenjem očekuju svaku službenu prigodu kraljevkog para kako bi mogle dobiti “novi materijal”.
K. Horvat