Miranda Viđak predstavlja novu kampanju Moodytwin - Ordinacija.hr
Ljepota

Ljepota

Miranda Viđak predstavlja novu kampanju Moodytwin

Nakon što su se njene majice prošle godine po prvi puta našle u prodaji u Hrvatskoj, dizajnerica Miranda Viđak snimila je kampanju za svoj brend Moodytwin i najnoviju kolekciju Purify 2012.

Kampanju, koja je ustvari storyline jednog emotivnog stanja, izvrsno je dočarao i snimio poznati modni fotograf Šime Eškinja.

Zaštitna lica kampanje su Teodora Aleksić i Marko Martinović, za make-up bio je zadužen Goran Kukolj, dok photo edit & storyline potpisuje Miranda Viđak.

Purify 2012 Mirandina je peta kolekcija pod brendom Moodytwin, a inspirirana je emocijom, stanjem, kritičkim razmišljanjem, svijesti, realiziranjem svijeta oko nas i naše pozicije u njemu.

“Za razliku od prijašnjih kolekcija gdje me inspiriralo sve vizualno oko mene, ovaj put sam posegla u emocije, ljude oko sebe i energiju koju primam od njih, bilo ona pozitivna ili negativna. Željela sam na modele prenijeti stanje koje sam imala za vrijeme stvaranja kolekcije i nešto što bi možda trebala sakriti – zapravo istaknuti i prikazati u kolekciji. U ovoj kolekciji sam također željela isprobati svoju davnu želju printanja sito-štampe direktno na čipku, a to su ujedno i modeli koji su se odmah rasprodali, te mi je drago da su ljudi prepoznali tu moju kreativnu ideju sa kojom ću se sigurno poigrati u slijedećim kolekcijama“, izjavila je Miranda prilikom dolaska kolekcije u prodaju.

Miranda svoj rad dijeli na dvije etape, na kroj i print. Ovom kolekcijom željela je usavršiti svoj zaštitni znak posebnog krojenja majica tako da jedna veličina odgovara i sitnijim i krupnijim ženama, bez obzira koju veličinu inače nose. To postiže posebnim načinom rezanja majica koji je zapravo vrlo zahtjevan i svaki se uzorak modela radi čak po sedam dana te posebno isprobava na nekoliko različitih ženskih građa. Također, vrlo važan dio u njenom radu je print koji se štampa na majice.

“Ne želim stavljati beznačajne slike na svoje modele, već imati značajne, jasne i jake poruke, pa čak i ‘teške’, kao što je to slučaj sa Purify 2012 kolekcijom. Ona je zapravo storyline jednog kritičkog razmišljanja, možda malo i razočaranja, provokacije, a naposljetku i apsolutnog čišćenja. Kampanja kolekcije je stoga i snimljena u istom štihu, sa modelima koji su se potrudili dočarati emociju i energiju kolekcije, s pomalo apokaliptičnim vizualima sjajno urađenim od strane odličnog Šime Eškinje“, izjavila je Miranda Viđak o samoj kampanji.

Moodytwin

Brend Moodytwin dizajnerica Miranda Viđak osnovala je 2009. godine u Los Angelesu. Ideja joj je bila osmisliti brend pomalo mračnog, alternativnog i dekonstruiranog tona začinjenog holivudskom uličnom “opuštencijom“. Minimalizam boja, detalja i kroja, ali sa upečatljivim porukama.

Miranda Viđak rođena je u Splitu, u Zagrebu je studirala na Tekstilno-tehnološkom fakultetu, te na Fashion Institute of Technology u New Yorku, koji je pohađao i slavni Calvin Klein.

K.H.

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo