Iako Zoran Aragović voli istaknuti ženstvenost u kolekciji na svoj punk način, dječački i androgeni izgled glavna je inspiracija nove kolekcije.
Modni dizajner Zoran Aragović na ovosezonskom Perwoll Fashion.hru odlučio je modnoj publici predstaviti novi koncept svojeg BiteMyStyle brenda za kolekciju jesen/zima i pripremio pravo iznenađenje. Zoranov dizajn prepoznatljiv je po korištenju jakih uzoraka i kombiniranja cijelog spektra boja u inventivne kreacije.
Ove sezone, odlučio je napraviti upravo suprotno, koristeći isključivo crnu, bijelu i sivu. Potpuno neočekivano, u izostanku boja, naglasak je stavljen na kroj i spajanje raznih tekstura koje oživljavaju dizajnerovu modnu fantaziju, ali u negativu.
“Žene koje nose BiteMyStyle vole se isticati jedinstvenim stilom, ne samo u odijevanju, već i u načinu na koji žive život. Neopterećene su tuđim mišljenjem i za njih ne postoje granice i limiti”, opisuje Aragović žene za koje dizajnira. Upravo zato, lice nove kampanje je slovenska manekenka Nina Ricci, koja je nedavno snimila i kampanju za Marca Jacobsa. Poseban scenski dojam na reviji dale su upečatljive frizure odnosno perike načinjene od 1600 metalnih ziherica što je djelo Katice Topčić za Kevin Murphy, a nosila ih je i Nina Ricci na snimanju kampanje. Za šminku je zaslužna Snježana Raguž za Illamasqu.
Iako Zoran Aragović voli istaknuti ženstvenost u kolekciji na svoj punk način, dječački i androgeni izgled glavna je inspiracija nove kolekcije. U kolekciji za jesen/zimu koristi prirodne materijale koje kombinira s umjetnima kako bi realizirao ideju futurističkog izgleda modela. Upravo taj dojam odlično je dočarala fotografkinja Maja Kljaić koja potpisuje ovu BiteMyStyle kampanju.
K.P.