Ljepota

Ljepota

Osobni trener otkriva koje tri vježbe svi moramo raditi, kod kuće ili u teretani

Ovo su top tri vježbe za koje osobni trener Saša Segedi, prof. kineziologije, smatra da bismo svi trebali izvoditi jer daju odlične rezultate.

Ovo su top tri vježbe za koje osobni trener Saša Segedi, prof. kineziologije, smatra da bismo svi trebali izvoditi jer daju odlične rezultate. 

Prva vježba je deadlift ili mrtvo dizanje: Za jačanje donjih ekstremiteta savjetuje da ovu vježbu izvodite uz pomoć girje. Vježbe s girjama uključuju cijelo tijelo te se odvijaju u više tjelesnih ravnina (multi plane). Kod vježbi s girjom naglasak ja na razvoju muskulature ‘iznutra prema van’, te jačanju trupa kao temelja našeg tijela. Upravo zato ih zovu savršenim rekvizitom za funkcionalni trening. Dakle radi se o pouzdanom rekvizitu za početnike i ali one koji su u vježbanju napredni i minimalna je mogućnost ozlijede. 

Vježbu izvodimo tako da girju držimo između nogu i kukove guramo prema nazad. Leđa moraju biti u neutralnoj poziciji. Giriju podižemo prema gore uz aktivaciju dijafragme i trupa. Kako je već navedeno, ovom se vježbom aktiviraju brojni mišići. 

Druga je vježba veslanje: Ova se vježba može izvoditi uz pomoć raznih rekvizita (to mogu biti i karike) i na raznim mjestima, a ne samo u teretani. Zašto je ovo iznimno važna vježba? Trener smatra da ona aktivira naš najveći i najjači mišić u leđima, musculus latissimus, i upravo je iz tog razloga izdvaja kao jednu od top tri vježbi. Ako želite imati jaka i zdrava ramena, morate imati jaka leđa koja okružuju brojni mišići, a ako su oni jaki i ramena će biti jaka. 

Kampanjac ste kad je u pitanju vježbanje, ali očekujete rezultate? Evo što o tome misli trener

Treća je vježba keto belswing: Ovo je, tvrdi Segedi, odlična vježba za razvoj kondicije ali i iznimno kompleksna. Početna pozicija je slična kao u prvoj vježbi, ali se girja ovdje nalazi nešto ispred tijela, a tada zamahom (“ispucavanjem”) kukova prema naprijed dovodimo girju u razinu naših ramena. 

Vježba je pogodna za jačanje funkcionalnih sposobnosti, plućnog kapaciteta i jačanja srčanih mišića. Ovom vježbom se jača i snaga, jer morate savladati otpor koji se kreće a nije dio vašeg tijela. Dakle, ovo je vježba za razvoj snage i kondicije, iako će pogodovati cijelom tijelu, prvenstveno služi za razvoj stražnjeg kinetičkog lanca. 

Više o ovim vježbama ali i o pravilnom izvođenju pogledajte u videu: 

A.A.

Foto: Photo: Emica Elvedji/PIXSELL

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo