Ako želite ravan trbuh na plaži, u prehranu svakako uključite dvije vrste voća

Obrok, hrana, avokado, voće

Voće je ukusan niskokalorični obrok, pogotovo osvježava u ove vruće dane, a može vam pomoći i da - ublažite osjećaj nadutosti.

U kombinaciji s redovitim vježbanje i pravilnom prehranom, dvije vrste voća pomoći će vam i da dođete do toliko željenog vitkijeg i utegnutijeg izgleda, piše Shefinds.com.

Pa, koje to voće pomaže u skidanju suvišnih kilograma?

Ako želite smršaviti bez jo-jo efekta, držite se ovih 7 jasnih uputa

1. Borovnice

Ne samo da su borovnice savršen međuobrok za brzu opskrbu energijom, nego nutricionistica Lisa Richards kaže da su također pune antioksidansa za koje se pokazalo da smanjuju salo na trbuhu, a istovremeno smanjuju rizik od bolesti.

Bobičasto voće također je bogato vlaknima, što ga čini idealnim za održavanje sitosti. Što duže ostanete siti nakon jela, lakše ćete održavati kalorijski deficit kako biste zdravo smršavili. A ako želite nešto grickati, bobičasto voće je odličan izbor jer ima malo kalorija, a prepuno je vitamina i antioksidansa.

Kako uključiti borovnice u prehranu?

Pokušajte svako jutro baciti šaku borovnica na zobene pahuljice. Borovnice možete dodati i u svoj proteinski shake ili u smoothie.

Richards napominje da su voće i povrće neke od najvažnijih namirnica koje treba redovito uključivati ​​u prehranu ako želite smršaviti, ali davanje prioriteta borovnicama i voću bogatom antioksidansima odličan je način da optimizirate svoju prehranu kako biste  uspješnije smršavili.

U konačnici mršavljenje nikad neće biti tako lako kao jesti jednu namirnicu i postići tijelo iz snova, ali male izmjene u prehrani i grickanje voća umjesto čipsa ili krekera mogu učiniti veliku razliku.

2. Avokado

Radi se o namirnici koja se može ukomponirati u brojna jela i ima poseban, bogat okus, a struka sve više uči o utjecaju na gubitak kilograma i rad metabolizma. Evo što o tome ima reći nutricionistica Trista Best.

KAKO AVOKADO MOŽE POMOĆI KOD GUBITKA KILOGRAMA

Kada se jede ujutro, avokado vam može dati puno energije, kaže Best. Dodaje kako je avokado odličan način da se u par zalogaja unese puno nutrijenata i zdravih masnoća koje mogu utjecati na naše zdravlje, a to se odnosi na zdravlje srca, sprečavanje upala, ali i zdravlje kože dok pomaže i pri gubitku viška kilograma.

Jedan popularan način da se avokado jede ujutro je da se doda kruhu s integralnim žitaricama, što će organizmu ponuditi još vlakana.

Tost s avokadom je vrlo popularan doručak pa ga svakako uključite u dan ako želite biti zdraviji, a ta kombinacija namirnica će malo usporiti probavu što će vas zasititi na dugo vremena i spriječiti prejedanje.

SVE DOBROBITI AVOKADA

U 100 grama ima 160 kalorija, a bogat je izvor vitamina A, D, B12 i C, te kalija i kalcija. S obzirom na to da sadrži dosta masnoće, savjetuje ga se koristiti uz obroke u kojima se ne nalaze drugi bogati izvore masnoće, a na primjer, za smanjivanje rizika od osteoporoze, možete tek zgnječiti avokado i dodati ga jogurtu ili nemasnom siru. 

Avokado može smanjiti razinu triglicerida i kolesterola, što znači da može smanjiti rizik od raznih srčanih oboljenja. Čak je osam istraživanja dokazalo kako upravo kod ovih oboljenja avokado djeluje preventivno te da drastično smanjuje razinu lošeg kolesterola, dok povećava razinu dobrog kolesterola, HDL-a, do 11 posto, a da smanjuje razinu triglicerida do čak 20 posto.

Avokado je također bogat izvor dijetalnih vlakana, koji mogu pomoći u mršavljenju, kao i što mogu utjecati na razine šećera u krvi. U 100 grama avokada, nalazi se 7 grama vlakana, što čini čak 27 posto preporučene dnevne količine.

Ovog ljeta obogatite salate sastojkom na kojeg često zaboravljamo - za brži metabolizam i vitkost

Ordinacija.hr

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!