Trodnevna dijeta

dijeta 2

U vrlo kratkom roku trodnevnom je dijetom moguće skinuti i do četiri kilograma.  Ova dijeta povećava energiju, poboljšava ten, smanjuje pojavu alergija, povećava libido i čisti organizam od toksina.

GrejpIako ju možete uvijek iznova provoditi, važno je da između dva ponavljanja dijete prođe najmanje 5 dana, tijekom kojih se trebate hraniti na uobičajen način. Ovo je nužno jer u protivnome, tijelo može novonastalu situaciju prihvatiti kao stanje gladi i ponašati se u skladu s time. To znači usporavanje metabolizma i dodatno skladištenje masnoće, što u konačnici neće voditi željenom gubitku kilograma.  

Kod trodnevne dijete važno je strogo se pridržavati zadanog načina prehrane. Obroci se ne smiju samoinicijativno povećavati ili preskakati, niti namirnice zamjenjivati sličnima.

Za vrijeme trajanja dijete, ali i kada se vraćate uobičajenoj prehrani morate izbjegavati konzerviranu hranu, masne juhe iz vrećice, grickalice i slatkiše, te gazirane slatke sokove. Tijekom dijete zabranjen je kruh, alkohol i sokovi, a preporuča se piti samo voda, i to najmanje 6 čaša dnevno.  Također, dozvoljeno je hranu, radi boljeg ukusa, začiniti biljem, paprom, solju, limunom, octom, sojinim umakom, senfom i kečapom. Izbjegavajte majonezu!

PiletinaKombinacija namirnica u ovoj dijeti pažljivo je organizirana kako bi ubrzala metabolizam i razgradnju masti u tijelu. 

Dan 1.

Doručak: kava ili čaj (bez šećera ili s umjetnim zaslađivačem), pola grejpfruta ili pola šalice soka od grejpfruta bez šećera, mali tost sa žličicom kikiriki maslaca
Ručak:
pola šalice tunjevine, tost, crna kava ili čaj ( bez šećera ili s umjetnim zaslađivačem)
Večera:
100 g puretine ili piletine, jedna šalica graška, 100 g mrkve, jabuka, šalica sladoleda od vanilije

Dan 2.

Doručak: kava ili čaj (bez šećera ili s umjetnim zaslađivačem), kuhano jaje, pola banane, komadić tosta
Ručak:
jedna šalica svježeg sira ili tunjevine, 8 običnih slanih krekera
Večera:
100 g puretine ili piletine, šalica brokule ili špinata, pola šalice mrkve, pola banane, pola šalice sladoleda od vanilije

KavaDan 3.

Doručak: kava ili čaj (bez šećera ili s umjetnim zaslađivačem), 5 slanih krekera, 30 g polumasnog tvrdog sira, jabuka
Ručak:
kava ili čaj (bez šećera ili s umjetnim zaslađivačem), kuhano jaje, komad tosta
Večera:
jedna šalica tunjevine, 100 g mrkve, 100 g karfiola, 100 g dinje, pola šalice sladoleda od vanilije

I za kraj imajte na umu da niti jedna dijeta nije apsolutno dobra za vaše zdravlje. Stoga, prije nego se posvetite "novom" režimu prehrane, potražite savjet svog liječnika.

Ordinacija.hr

 Prati nas na Viber Public Chatu!