Zdravlje

Zdravlje

5 pravila za brži oporavak nakon prekida!

Neovisno o tome je li veza trajala dva tjedna, nekoliko mjeseci ili godinama, prekid boli. Također, može biti poprilično teško vratiti se u normalan život i nastaviti dalje. Neki stručnjaci čak tvrde kako je potrebno pola vremena koje ste proveli zajedno kako biste preboljeli tu osobu.

PrekidEvo nekoliko savjeta koje
će vam pomoći u oporavku nakon prekida veze!

 

1. Nemojte razgovarati s bivšim partnerom

Najvažnije pravilo prekida je ne razgovarati s osobom
s kojom prekidate. Čak i ako mislite kako ste u stanju razgovarati i normalno
komunicirati te preboljeti partnera, najvjerojatnije ne možete. I nemojte se
zavaravati, osjećaji će biti povrijeđeni. Uzmite koliko god vremena vam treba i
zaliječite rane; tek ćete tada možda u budućnosti moći ostvariti prijateljski
odnos bez predbacivanja i prisutnih starih osjećaja. Dok se to ne dogodi, rane
liječite na koji god vam način odgovara; tulumarenjem, izležavanjem u krevetu
ili shoppingom.  

2. Trgnite se

Stalno se sjećate vaših zajedničkih pjesama, filmova
koje ste gledali kao par ili posebnih mjesta po gradu koja prizivaju uspomene
na sretnije dane? Tugu ostavite iza sebe – ta mjesta i pjesme više nisu
rezervirani samo za vas dvoje. Podsjetite se kako posebno mjesto u gradu
volite, primjerice, zbog prekrasnog pogleda, a ne zato što vas podsjeća na
određenu osobu. Nema smisla prekidom gubiti
više nego što je potrebno, pa se klonite pretjerane sentimentalnosti.

3. Povežite se bliže s prijateljima

Bez obzira koliko puta govorili da nećete biti
jedna od osoba koje kad pronađu srodnu dušu prijatelje ostave po strani, svi
smo tome u većoj ili manjoj mjeri skloni. Prekid je idealno vrijeme da se
iskupite za te pogreške. Izađite i zabavite se s prijateljima, popričajte i
povežite se s najboljom prijateljicom i prisjetite se koliko ste nekada uživali
u “single” statusu.

Prijateljice4. Odvojite vrijeme za sebe

Uslijed novih izlazaka, pokušaja da ne razgovarate
s bivšim partnerom i obveza koje ste si odredili kao stepenicu na putu
prema oporavku, nemojte zaboraviti na sebe. Prekid je težak – sjednite i
poradite na svojim osjećajima, nemojte ih negirati. Probajte razumjeti zašto je
situacija pošla po krivu i zašto je za vas bolje rješenje dalje nastaviti kao
jedinka. 

5. Sve je u nagradama

Svaki dan radite stvari koje vas čine sretnima.  Da, “single” status znači da
smijete, zapravo morate, misliti na sebe, sebe i samo sebe. Nakon posla se
počastite poklonom koji već dugo vrijeme gledate ili se uputite na dužu šetnju
i kolače s prijateljem.  Razmazite se i
uživajte u tome jer apsolutno zaslužujete samo najbolje stvari.

D.Š.

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo