Sportska zvijezda Tom Brady kune se u ovih 5 prehrambenih navika - jako je jednostavno

tom brady

Možda vam njegove navike neće pomoći da postanete sportska super zvijezda, ali vam mogu pomoći da ostvarite neke osobne ciljeve.

Uza sve pobjede koje stoje iza Tom Bradyja, smatra se jednom od najvećih sportskih zvijezda, ali i utjelovljena dobrog fizičkog zdravlja i izgleda. Vjerojatno je upravo to razlog zašto je toliko ljudi na društvenim mrežama fascinirano njegovim načinom tjelovježbe i navikama u prehrani. Na sreću puno je toga što se od njega može naučiti, isto kao i profesionalaca koji su mu pomogli da dođe do mjesta na kojem je danas. Još 2015. godine je Tom Brady osnovao fondaciju TB12 koja pomaže sportašima da preveniraju ozljede i steknu snagu kako bi na terenu uvijek bili spremni i sigurni. Kako bi dodatno potaknuli sportaše, organizacije je nedavno objavila listu navika koje Tom Brady nikada ne preskače i smatra da mu pomažu da ostane na poziciji na kojoj se danas nalazi.

U ovom se tekstu držimo njegovih zdravih prehrambenih navika koje će vam pomoći da ostanete zdravi ali i da zadržite pozitivan stav tako što ćete se kretati 30 do 60 minuta u danu, i spavati najmanje 8 sati svake noći.

Ako želite naučiti više o navikama ovog slavnog sportaša, nastavite čitati.

1. U danu treba popiti veliku količinu vode

Kako on navodi, morate popiti pola svoje tjelesne težine u uncama. Ako znamo da jedna unca iznosi 29,50 ml, lako je izračunati koliko je vode vama potrebno. Hidracija i unos dovoljne količine vode Brady smatra stupovima svog zdravlja. Prema pisanju TB12 on svakog jutra nakon buđenja prvo pije vodu, ali pritom razmišlja i kako nadoknaditi izgubljene nutrijente nakon sna.

"Prvo što napravim kad ustanem je da popijem 580 ml vode s elektrolitima", dodaje.

2. Prehrana neka se sastoji od 80 posto voća i povrća

Mnogi će pomisliti da je Brady vegan, ali to nije istina. I dalje njegova prehrana sadrži meso, ali ga jede nešto rjeđe od svojih sunarodnjaka. On svoj režim prehrane naziva biljnom i dodaje da je sve stvar dobre ravnoteže. Upravo zato savjetuje da svoj tanjur napunite većinom voćem i povrćem te manjim udjelom proteina, koje možete naći u mesu ili ribi.

Trebate li jesti nakon treninga? Donosimo vodič što birati i u koje točno vrijeme

3. Unosite esencijalne masne kiseline

Konzumacija zdravih masnoća, poput omega 3 masnih kiselina je ključ zdrave prehrane. Istraživanja su pokazala kako omega3 masti mogu pomoći da se smanji rizik od kardiovaskularnih bolesti, smanji mogućnost upala, snizi krvni tlak i spriječi nakupljanje plaka na krvnim žilama. Isto tako će se povećati razine dobrog kolesterola u tijelu. Prema njegovim riječima, uvijek ih unosi u organizam, putem ribe, orašastih plodova ali i proteinskih smoothieija.

4. Preskočite dodane šećere i rafinirane ugljikohidrate

Drugo je pravilo, u koje se kune i sam Brady ali i njegov tim, konzumacija cjelovitih žitarica i to u što većim količinama, ali isto tako izbjegavanje unosa procesuirane hrane. On se uvijek fokusira na namirnice koje su prirodno uzgojene a obrađene te vjeruje kako one namirnice koje se nalaze u kutiji ili plastičnim pakiranjima tamo trebaju i ostati; "Ne vadite ih van", dodaje. Iako je iznimno važno jesti cjelovite namirnice kad god možete to ne znači da se morate ograničiti toliko da ih potpuno i uvijek izbjegavate. Ono što on izdvaja kao najvažnije je da uvijek pazite što jedete i pokušate u organizam unijeti što više cjelovitih žitarica, voća i povrća u kojem uživate.

Jedna aktivnost, koju žene baš i ne vole, smanjuje rizik od smrti - posvetite joj samo 30 minuta tjedno

5. Tijekom dana konzumirajte proteine

Na kraju kao savjet dodaje da uključite dosta proteina u prehranu kroz dan. Brady svoj dan uvijek započinje s doručkom punim proteina te u njima uživa i tijekom dana, a najčešće u obliku napitka. Očito da će profesionalni sportaš poput njega trebati puno više proteina od nas koji nismo toliko aktivni i čiji posao ne zahtijeva savršenu fizičku spremu.

No ako u obroke uključite međuobroke koji se sastoje od namirnica kao što su grčki jogurt, bademi ili maslac od njih, možete računati da ste unijeli dosta proteina u organizam.

Ana A.

Foto: Pixsell, Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!