Zašto igrati golf? Smanjuje stres, stimulira rad srca, potiče cirkulaciju...

Shutterstock 229680859

Golf je cjeloviti sport u fizičkim i u mentalnom smislu. Zahtijeva mentalnu snagu jer puno toga morate memorirati te koordinirati mišiće.

Prema medicinskim istraživanjima, u golf-swingu odnosno zamahu sudjeluju 72 mišićne skupine! Dobro je trenirati dva puta tjedno, a optimalno je tri. Da krenete igrati, trebat će vam oko 15 sati, a da počnete stvarno uživati u igri, još oko 10 sati treninga, upozoravaju stručnjaci.

Nogomet u fokusu - izaziva depresiju, ali i pomaže kod visokog tlaka

Golf je i te kako koristan za zdravlje, a evo i pet razloga zašto ga trenirati:

1. Partijom golfa od 18 18 rupa sagorijevate 900 kalorija. Za to vrijeme možete prehodati osam do 10 kilometara, a prednost golf-swinga je što tonira i jača tijelo.

2. Golf smanjuje stres jer se za vrijeme igranja golfa otpušta endorfin. To ej prirodan, moćan hormon koji poboljšava raspoloženje. Golf pomaže da se opustite i smanjite napetost što uvelike utječe na kompletno znanje. 

Koji stil plivanja sagorijeva najviše masnoća, a koji je idealan za bolna leđa?

3. Golf potiče cirkulaciju krvi u mozgu. To pomaže poboljšati veze između živčanih stanica što odgađa demenciju.

4. Golf poboljšava vid. Da biste udarili tako malu lopticu, pratili je pogledm dok leti i pronašli na terenu od 100 hektara, trebate napregnuti očne muskulature koja zbog tog naprezanja ostaje u kondiciji.

5. Golf stimulira rad srca kao i sve ostale fizičke aktivnosti. Vježbate li samo 30 minuta, snizit ćete krvni tlak, smanjit ćete loš kolesterol, mršavjeti i smanjiti rizik od srčanih bolesti.

Uživate na moru? Ne zaboravite plivati - za zdravo srce, vitko tijelo i mirne živce

Ordinacija.hr

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!