Idealna kombinacija vježbi koje će preoblikovati tvoje tijelo

vjezbanje Shutterstock 279650768

Ljeto je iza nas, ušteđevina daleka uspomena, a želja za lijepim tijelom i dalje je prisutna...

Uštedite tako da vježbate kod kuće, a kombinacija određenih vježbi će u vrlo kratkom vremenu preoblikovati vaše tijelo. Potrebna vam je samo dobra volja i 10- ak minuta dnevno.

Mnogi se uhvate u koštac s vježbanjem kako bi istopili suvišne kilograme, no tjelovježba nije samo dobra za mršavljenje - ona može osigurati zdravlje i ljepotu! Krenite već danas u novi život  i isprobajte ove vježbe!

1. Daska

Počnite u standardnoj poziciji daske - kao da izvodite sklek. Oslonite se na podlaktice, ispružite noge i oslonite se na nožne prste. Gornji dio tijela mora predstavljati ravnu liniju i pazite da vam kukovi i stražnjica ne propadnu ili, pak, ne odu previsoko u zrak. Stisnite SVE mišiće i tako kontrolirajte svoj izdržaj.

2. Čučanj

Stanite uspravno s nogama razmaknutima u ravnini kukova. Spustite se u čučanj (koji odgovara položaju od 90°). Vratite se u uspravan položaj pa sve ponovite. Ako imate problema s koljenima, idite samo do te mjere gdje ne osjećate bol. Ako vam određene kretnje stvaraju poteškoće, prestanite s izvođenjem vježbe.

 

3. Vježba za bedra i stražnjicu

Jedna od najboljih vježbi za stražnjicu i noge. Spustite se na koljena i dlanove pa dignite jednu nogu (pazite da je savijena u koljenu pod pravim kutom) te ju dižite i spuštajte tako da zatežete mišiće stražnjice. Stisnite mišiće i pazite da takvi ostanu dok izvodite ovu vježbu.

4. Sklekovi

Ako vam je teško izvoditi sklek, probajte ih raditi tako da se rukama oslonite na krevet ili stolac. Leđa morate održavati ravno, ispružiti noge te te pokušajte stisnuti svaki mišić. Leđa prema gore spustite se u sklek, a rukama na krevet. Spustite se prema podu te vratite u početni položaj. 

5. Vježba za struk

Stanite uspravno uza zid, raširite noge te ih lagano savijte u koljenima. Kralježnica neka bude što bliže zidu. Uzmite loptu, te lagano kružite rukama s lijeve na desnu stranu pokušavajući dotaknuti zid. Njavažnije je zadržati ispravan položaj.

Ana A. 

Foto: Shutterstock

5 razloga zašto ste skloni nakupljanju masnih naslaga oko struka

 Prati nas na Viber Public Chatu!