Od noćne ptice do ranoranioca uz 5 savjeta

Budenje, sreca

Odlazite u krevet u kasne noćne sate, a ujutro uvijek pomičete budilicu za "još samo pet minuta" i nikako se ne možete ustati? Vrijeme je da usvojite neka nova pravila odmora i radne rutine, kako biste izvukli najviše iz sna i dana koji ga slijedi.

Jeste li znali kako vas buđenje ranije ujutro doista čini zdravijima i pametnijima? Naravno, rano buđenje je za mnoge najteži dio dana, a to se posebno odnosi na one koje imaju naviku odlaženja u krevet u kasne noćne sate.

Ako niste jedna od osoba koje se bude ujutro puni energije, evo nekoliko savjeta kako dan započeti rano, svježe i odmorno!

1. Slijedite utvrđen raspored spavanja

Odlazak u krevet u isto vrijeme svaki dan pomoći će vam da uskladite tjelesni ritam i budite se ujutro na vrijeme. Vaše tijelo voli rutinu, pa provođenje određenog rasporeda spavanja pomaže organizmu da se ujutro lakše razbudi. Pobrinite se i da spavate sedam do osam sati svaku noć, kako biste se tijekom dana osjećali odmorno.

2. Opuštanje bez računala

Isključite računalo ili TV barem pola sata prije odlaska u krevet. Radije odaberite dobru knjigu ili čašu toplog mlijeka kako biste se opustili prije sna.

3. Večer bez alkohola

Iako ste možda čuli kako vas alkohol može opustiti prije spavanja, zapravo vas, jednako kao i kava, može održati budnim duže nego što ste mislili i remetiti vaš san. Iako je čaša alkohola radi opuštanja dopuštena i korisna, ipak pripazite i nemojte pretjerati.

4. Umorite tijelo

Energična vježba je dobar način da tijelo pripremite za san – samo pripazite da trening odradite sat do dva prije odlaska u krevet. Osim toga, vježbanje nakon jutarnjeg buđenja također će vas napuniti energijom i spriječiti napade umora tijekom dana.

5. Razbudite se jutarnjim tuširanjem

Jutarnje tuširanje osvježava te je odličan način da razbudite živčani susatv i osjećate se puni energije tijekom dana.

D.Š.

 Prati nas na Viber Public Chatu!