Mali trik za nesanicu: Napravite listu za dan poslije i brže zaspite!

Shutterstock 294386738

Svi smo imali one dane kad smo googlali "kako brže zaspati", puštali umirujuće zvukove za spavanje s mobitela, ali ništa nije pomoglo

Mozak radi sto na sat baš onda kad legnete u krevet, a ujutro se budite umorniji no što ste zaspali... Mnogima se događa, no sva sreća pa postoji mali trik koji možete uvesti u svoju noćnu rutinu i zaspati baš odmah. 

Psiholozi sa Sveučilišta Baylor u Texasu nedavno su završili s istraživanjem u kojem su pratili navike spavanja kod 57 ljudi u dobi od 18 do 30. Prije no što su išli spavati svaka osoba koja je sudjelovala u istraživanju završila je mali zadatak pisanja koji je trajao pet minuta. 

Muči vas nesanica? Ovi će savjeti omogućiti slatke snove

Zaspali devet minuta brže

Bili su podijeljeni u dvije grupe. Istraživači su jednoj grupi dali zadatak da napiše sve što je postigla u posljednjih nekoliko dana ili, bolje rečeno, sve zadatke koje je obavila. Druga grupa je napisala popis stvari koje moraju obaviti u narednih nekoliko dana. Dakle, jedna je grupa razmišljala o prošlosti, a druga o budućnosti. Oni koji razmišljaju unaprijed zaspali su devet minuta brže od ljudi iz druge grupe. 

Spavate u jednoj sobi, partner u drugoj? To može poboljšati vaš seksualni život

Svaki dan prije spavanja pokušajte što detaljnije zapisati obveze koje imate u sljedećih nekoliko dana. Tako ćete rasteretiti mozak i on će brže zaspati. Vrijedi pokušati!

Foto: Shutterstock

N.C.

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!