Ovih 8 stvari radi Selena Gomez kako bi izgledala i osjećala se odlično

PXL PA 030516 12947651

Mlada glumica i pjevačica redovito vježba s trenericom Amy Rosoff Davis koja se ujedno brine i za njenu prehranu te stil života.

Zadnjih godinu dana, Selena trenira s Amy od tri do pet dana u tjednu. Selena Gomez je prije koju godinu otkrila kako boluje od lupusa, kronične bolesti koja uzrokuje bolove zglobova i tetiva. Nakon te dijagnoze, mlada glumica se okrenula zdravijem životnom stilu kako bi se osjećala bolje, a njena prijateljica i trenerica Amy joj pomaže u tome kao što je otkrila za magazin Cosmopolitan.com

1. Nema vaganja

Nikada se ne važe. Mislim da to uopće nije zdravo, istaknula je trenerica

Budući da svakodnevno surađuju, njena prijateljice uvijek može primijetiti svaku promjenu na Seleninom tijelu.

Važno je samo da dobro jede i vježba te će se i osjećati zdravije

2. Nema dijeta

Nema izbacivanja namirnica iz prehrane, samo smanjeni unos onih koje štete organizmu.

Život je prekratak da ne bismo uživali u hrani

3. Promjena prehrambenih navika

Često bi ju uhvatila kako jede brzu hranu, uzela i bacila u smeće te joj dala mrkvu i humus.

Promjena prehrane je doista pomogla u formiranju tijela, a njen organizam je vrlo brzo privikava. U prehranu joj je dodala više cjelovitih namirnica i zdravih organskih sastojaka. Ovako izgledaju njeni dnevni obroci:

Doručak: Zdravi burrito sa jajima, kobasicom, avokadom, rižom i graškom ili punomasni grčki jogurt i granola

Ovih 7 namirnica prirodno ubrzavaju metabolizam

Ručak: Salata s puretinom, avokadom, graškom i domaćim umakom od octa s crvenim vinom, maslinovo ulje, senf i sok od limuna

Večera: krastavci, losos ili piletina, avokado

Uvijek ima sokovnik u garderobi kako bi popila sok prije nego ode na pozornicu. Trenerica joj radi sokove od krastavaca, mrkve, kelja i đumbira.

Preskačite uže za bolje zdravlje i vitku liniju

4. Uvijek u pokretu

Selena Gomez vježba kardio tjelovježbe, pilates i jogu. Često odlaze na planinarenje gdje u pokretu vježbaju.

Kako bi mišići bili aktivni treba kombinirati razne vježbe i svaki dan raditi promjene.

5. Istezanje

Amy Rosoff Davis ističe kako je Seleni, u njenoj situaciji, pomoglo istezanje kako bi joj tijelo bilo fleksibilnije. Ponekad se čak isteže i za vrijeme gaže.

Ovako ljeti održavaju top formu Michelle Obama, Shakira, Lady Gaga...

6. Voda, voda, voda

Uvijek nosim bočicu vode blizu i s vremenom se naviknula na to.

Selena je za Vogue rekla:

Uvijek imam vode. Litre vode. Čak i čašu vode u kupaonici jer prije nisam prakticirala to, a zaista želim ostati hidrirana cijelo vrijeme.

7. Zdrava slika o tijelu

Kada izgledate dobro, zračite samopouzdanjem te se osjećate snažno i zdravo. To nosite dobro unutar i izvan kože, objašnjava Amy

8. Njega duše i tijela

Amy na turnejama uvijek traži dobra mjesta u prirodi za šetnje i planinarenja.

Želimo pronaći lijepe stvari u svakom gradu koje ga čine posebnim. Uvijek se vozite, nalazite u hotelu pa je divno ponekad izaći u prirodu gdje nema ljudi i tehnologije. Kada naiđemo na zanimljiv prizor, stanemo na nekoliko minuta kako bismo cijenili što vidimo i uživali u miru. Ovo je savršeno za opuštanje tijela, duše i uma.    

Evo što radi Jennifer Aniston kako bi izgledala 20 godina mlađe

M.S.

Foto: Dennis Van Tine/Press Association/PIXSELL

 Prati nas na Viber Public Chatu!