Želite seksi noge? U trening svakako uključite i ovih 6 vježbi

Shutterstock 277539590

Voljela bih vas motivirati činjenicom da ljeto dolazi i da je krajnje vrijeme početi s promjenama u prehrani i s vježbanjem ako želite zablistati na plaži, ali neću.

Neću jer bih voljela da se otrgnete od takvih „sezonskih“ stavova prema življenju.

Kad napišem „sezonskih“ mislim na činjenicu da većina živi u skladu s geslom tipa „Sad su blagdani pa mogu mrknuti pola protvana baklave, 16 mađarica i francusku salatu za desert.“ ili „Za 3 tjedna idem na more pa za mene do tada nema ničeg osim vode, celera i trake za trčanje.“ itd.

5 vježbi za savršeno oblikovane ruke

Sve je to ok, svatko ima svoj način i životni stil i nikog ne osuđuje. No, činjenica je da nema mnogo zadovoljnih samim sa sobom nakon blagdana kad se hlače ne daju zakopčati, da se ljudi ruše po teretanama jer nemaju energije za treptati, kamoli odraditi trening - jer eto, za mjesec dana se treba skinuti na plaži.

Ja sam sama bila takav sezonac. Pretrpavanje tijekom zimskih blagdana, rođendana pa onda sumanuto vježbanje i trganje po savskom nasipu ili u nekoj teretani; sve mi je jako dobro poznato. Kao i osjećaj jada, „nevoljenja“ svog tijela i sebe zbog toga što sam si napravila.

Sjećam se nekih treninga koji su mi trajali po dva i pol sata jer sam „morala“ potrošiti 2 dana prejedanja do granica pucanja svih brana, šavova i gumba na hlačama. Sjećam se koliko tada nisam znala, koliko sam bila sama u tome svemu, slušajući sve i svaki savjet koji sam dobila od nekoga u teretani što me dovelo svugdje, samo ne do željenog cilja - zdrave i mršave. Moto „Go hard or go home“ ili „Više, jače, brže je bolje“... sam živjela, bukvalno i u teretani i za tunjurom na proslavama i blagdanima. Posljedica? Šlaufić na trbuhu, pretreniranost, visoka razina kortizola i netrpeljivost prema samoj sebi.

Možda vam je taj osjeća poznat, možda nije (što bi mi bio najdraže). Kako bilo, željela bih pomoći svima koji su se pronašli u ovoj priči - da pomognu sebi, zato dijelim vlastite pogreške kako netko drugi ne bi morao učiti na svojima.

Želim da znate da možete jesti sve, da nema zabrana, da je bitno imati poštovanje prema sebi i ne pretjerivati s hranom koja nije dobra za nas (previše šećera, tijesta, bijele riže, bijelog kruha, čokoladica, čipseva itd.), da se ne morate ubijati na treningu, bespotrebno trgati svoje tijelo s prevelikim opterećenjima ili predugim rutinama da bi čim prije ostvarili svoj cilj jer dugoročno takvim tempom nećete moći.

Planirate bebu? Pripremite svoje tijelo za trudnoću uz ovih 6 vježbi

Rađe se odlučite svaki dan biti maleni dio te svoje odluke, cilja kojeg ste si postavili. Svaki dan, čučanj po čučanj, obrok po obrok, s kockicom čokolade umjesto 2 rebra, sa svakom stepenicom na koju se odlučite umjesto lifta vi ćete biti to što želite; fit, zdravi, s dobrim osjećajem u vlastitom tijelu... Takvim postupcima ćete si dati poštovanje koje zaslužujete; a kad dođu blagdani, proslave znat ćete uživati u par kolača, dobroj francuskoj i purici s osjećajem za trenutak kad trebate stati. Tako neće biti potrebe za traženjem brzih rješenja mjesec dana prije plaže, iscrpljivanja i odricanja. :)

Svaki dan probajte odvojiti 1 sat za vježbanje (to je samo 4% vašeg cijelog dana) i bez pritiska, u skladu s mogućnostima odradite trening. Meni osobno su najdraži treninzi za noge, jer su noge najveća mišićna skupina i jer nakon par iskoraka, čučnjeva sve bolje stoji.

Tako da u nastavku bacite oko na trening koji možete odraditi bilo gdje i bilo kada! Nadam se da ćete mu dati priliku.

Trening za zategnute noge

  1. Čučnjevi: 15 do 20 ponavljanja x 3 serije
  2. “Donkey kick“: 15 ponavljanja (svaka noga) x 3 serije
  3. “Fire hidrant“- podižete noge u stranu: 10 ponavljanja (svaka noga) x 3 serije
  4. Wall sit up: 20 sekundi x 3 serije
  5. Iskoraci: 10 ponavljanja (svaka noga) x 3 serije
  6. Odnoženje u ležećem položaju: 10 ponavljanja (svaka noga) x 3 serije

Kako na siguran način izgubiti višak kilograma u trudnoći?

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!