10 jednostavnih načina za odvikavanje od šećera

Smedi secer shutterstock 339926630

Želite li smanjiti unos šećera u svoj organizam, slijedite ovih 10 savjeta!

Vrijeme obiteljskih okupljanja za stolom prepunim hrane se približava pa će biti jako teško odoljeti slasticima i napitcima koji su puni šećera.

Ako želite smanjiti unos šećera, vrijeme je da krenete na odvikavanje koje će lakše proći ako pratite ovih 10 koraka;

1. Apstinencija

Šećer stvara ovisnost – što ga više konzumirate to ćete ga više željeti. U samo mjesec dana apstinencije od slatkiša, okusni pupoljci će se obnoviti i vaša želja za šećerom će se smanjiti.

2. Uklonite šećer iz kuće

Daleko od očiju, daleko od srca – uistinu vrijedi. Očistite kuhinjske elemente i radnu površinu, maknite sve posudice sa šećerom iz kuće kako bi izbjegli buđenje želje za slatkim.

3. Napomenite bližnjima što prolazite

Ako kolegama, prijateljima i obitelji kažete da ste odlučili živjeti bez šećera, male su šanse da će vam mahati kolačima pred očima pa će vam biti lakše stići do cilja.

4. Čitajte deklaracije na proizvodima

Mnogi ne shvaćaju da šećer prožima našu prehranu. Nalazi se u otprilike 75 posto namirnica, a nazivi na deklaraciji često zbunjuju potrošače. Ako na prehrambenom proizvodu piše da je zdrav, to nije dovoljno jamstvo, stoga dobro pročitajte koliko se u proizvodu nalazi šećera.

5. Ugasite želju malom slatkom nagradom

Ne mislimo na bombon posipan šećerom, ali zato možete u blender staviti borovnice, malo jogurta i mrvicu meda. 

6. Kuhajte sami

Ovo je najlakši način za kontrolu unosa šećera jer na taj način šećeru, aditivima, umjetnim bojama i kemikalijama govorite zbogom!

7. Jedite proteine

Proteini sadrže zdrave masnoće koje su idealne za ravnotežu šećera u krvi. Od njih ćete biti dugo siti te smanjiti želju za slatkim. Možete ih pronaći i u mesu, ribi, grašku, avokadu...

8. Unosite krom

Krom je esencijalni mineral potreban za normalan rad metabolizma, a neki znanstveni radovi dokazuju da smanjuje želju za unosom šećera. Krom možete pronaći u soku od naranče, rajčici, grašku ili krumpiru.

9. Istegnite "ne jedem više šećer" mišić svaki dan

Svaki put kada si kažete da više ne jedete šećer, stvarate novi "put" u mozgu koji će se brzo razviti u naviku. Svaki put kad odbijete šećer pomislite kako radite na vježbama snage!

10. Ugodite si u životu, ali ne šećerom

Ne koristite šećer kako bi si ugodili. Umjesto toga si priuštite opuštajuću kupku, masažu ili se nasmijte u društvu prijatelja.

A. A. 

Foto: Shutterstock

Smanjite unos soli i sačuvajte zdravlje

 Prati nas na Viber Public Chatu!