Međuobrok je važan kao i doručak! Ove namirnice produljit će osjećaj sitosti

Majka kćer obrok voće shutterstock 377873308

Preskačete međuobrok jer smatrate da nije važan? Poput doručka i on bi trebao biti stalni dio načina prehrane.

Mnoge su prednosti uvođenja kvalitetnih međuobroka u vašu svakodnevicu. Oni mogu upotpuniti vaš cjelodnevni prehrambeni unos i pridonijeti zadovoljavanju dnevnih potreba za vitaminima i mineralima.

Što jesti za međuobrok?

Svježe i suho voće, kao i cjelovite žitarice, pridonose adekvatnom unosu prehrambenih vlakana.

Jedite grah često jer je zdrav, a ako ste na dijeti on će ugasiti želju za hranom

Naime, dokazano je kako se prehrana koja obiluje prehrambenim vlaknima dovodi u vezu sa smanjenim rizikom od razvoja koronarne bolesti srca, moždanog udara, hipertenzije, dijabetesa, pretilosti te nekih gastrointestinalnih bolesti i poremećaja. 

Prehrambenim unosom fermentiranih mliječnih proizvoda također unosimo i vrijedne probiotičke bakterije koje će, zajedno s prehrambenim vlaknima, očuvati zdravlje naše crijevnu mikrobiote.

Uz blagodati na crijeva, fermentirani mliječni proizvodi imaju i visok udio proteina te zbog toga mogu pridonijeti produljenju osjećaja sitosti. Svakako treba istaknuti i prednosti konzumacije orašastih plodova.

U 40 dana izolacije, stalno je pripremala ovo jelo jer je – genijalno!

Odlikuje ih izvanredan sastav nezasićenih masnih kiselina - sadrže uglavnom višestruko nezasićene ili omega - 3 masne kiseline koje imaju zaštitni učinak na kardiovaskularno zdravlje.

Autor:  Nutricionistički tim Vitaminoteke

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!