Namirnice koje biste trebali češće jesti nakon što navršite 40

Zdrava hrana shutterstock

Nakon što navršite 40 godina povećava se rizik oboljenja od srčanih bolseti i karcinoma.

Također, brojne autoimune bolesti poput reumatskog artritisa, lupusa, Kronove bolesti, celijakije i multiple skleroze najčešće se javljaju kod žena tek u 40im godinama.

Najveći problem je u sporijem metabolizmu i hormonskim promjenama, ističe nutricionistica Felicia Stoler

Stručnjaci ističu kako je samo promjena prehrane ili zamjena nekih svakodnevnih namirnica dovoljna kako biste samnjili rizik od oboljenja.

Maline

Problemi s crijevima i probavom nastaju uglavnom u srednjoj dobi, a nutricionistica napominje kako je uzrok tomu manjak unosa hranjivih vlakna.

Odrasli ljudi unose manje od 10 grama vlakana dnevno, dok je preporučena doza 20-40 grama, objašnjava nutricionistica Stoler

Maline su kraljevska namirnica što se tiče vlakana.

Kuhane rajčice

Studije su pokazale kako rajčice, osim što sadrže beta karoten, sadrže i antioksidans likopen koji je dobar u borbi protiv karcinoma. Kuhane rajčice pomažu tijelu apsorbirati više zdravih antioksidansa koji organizam brane od slobodnih radikala.

Orasi

Izbor pravih masnih kiselina može smanjiti rizik dijabetesa kako starite. Posebna vrsta istih nalazi se u orasima, a pomaže spriječiti razna srčana i krvna oboljenja.

Maslinovo ulje

Biljna ulja izvor su zdravih masnih kiselina, a istraživanja pokazuju kako su to iste kiseline koje smanjuju rizik od dijabetesa.

Avokado

Zdrave masti su jedan od najboljih načina za kontrolu apetita, a avokado je izvor takvih nutrijenata. Avokado možete pripremiti na razne načine, a mi vam preporučujemo one zanimljive i drugačije recepte.

Losos

Losos je jedna od glavnih namirnica mediteranske prehrane, koja se u svijetu smatra kao jedna od najpravilnijih prehrana koje postoje. Hranjive tvari kojima je bogat odlične su za zdravlje srca i krvnih žila.

Kelj

Kada je riječ o zdravim hranjivim tvarima, kelj ih ima nekoliko, a možda najkorisnije je to da je kelj opskrbljen alfa-lipoičnom kiselinom (ALA), antioksidansom koji pomaže tijelu da promijeni glukozu u energiju i održava razinu šećera u krvi. Istraživanja su povezala ALA s nižim stopama dijabetesa, moždanog udara, glaukoma i drugih bolesti.

Najbolje jutarnje grickalice za gubitak kilograma

M.S.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!