Losos - zašto ga jesti za zdravlje i kako ga pripremiti na najjednostavniji način

losos, Shutterstock 566637538

Losos obiluje visokim količinama omega-3 masnih kiselina koje ponašaju poput štita koji čuva stanice od oštećenja uzrokovanih slobodnim radikalima, a njegova konzumacija smanjuje rizik od srčanog i moždanog udara, hipertenzije i razvoja drugih ozbiljnih bolesti.

Druga važna hranjiva tvar koju dobivamo konzumacijom lososa je vitamin D koji djeluje kao najvažniji element u izgradnji snažnih i zdravih kostiju. Kako zimi zbog nedostatka sunca mnogima nedostaje ovog vitamina u organizmu, već danas pripremite ovu ukusnu ribu za ručak. Za pravilan rad mozga i njegovo zdravlje najvažniji je vitamin B koji se također u velikim količinama nalazi u lososu. 

Soja umak – 10 trikova za korištenje ovog zanimljivog začina

Jednostavan recept: File lososa na tavi 

Ovaj recept uključuje 4 filea lososa, 2 žlice maslinova ulja, 2 žličice kapara, soli po želji i kriške limuna. 

Za pripremu vam je potrebna veća tava koju ćete prethodno zagrijati na srednjoj vatri, dodati maslinovo ulje te file lososa. Riba se peče otprilike 3 minute na svakoj strani. 
Nakon što je gotov, posolite, premažite ostatkom ulja te posolite i ukrasite limunom i kaparama.

Ovo su namirnice koje štite organizam od stresa

Dobar tek!

A. A. 

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!