I vaš bicikl može biti krivac za erektilnu disfunkciju zato se u vožnji držite ovih savjeta

bicikl

Dok sjedite na omiljenom prijevoznom sredstvu, arterija koja je zadužena za dotok krvi u vaš penis trpi ogroman pritisak. Olakšajte joj posao slijedeći ovih nekoliko korisnih savjeta.

Dok vozite bicikl, težina vašeg tijela i pritisak usmjereni su na perineum – područje između testisa i anusa. Na rubovima perineuma nalaze se sjedne kosti, a unutar njih su živci i arterija koja dovodi krv u penis.

Budući da su sjedala na biciklima preuska za sjedne kosti, pritisak koji se stvara dok sjedite sedam puta je veći od onog kad sjedite na klasičnom stolcu, a to je veliko opterećenje za osjetljive krvne žile.

Biciklizam – važnost hidratacije i prehrane

Kada su znanstvenici prije nekoliko desetljeća prvi put krenuli istraživati vezu između vožnje bicikla i problema erektilne disfunkcije, rezultati su bili zabrinjavajući. Istraživanje je pokazalo da među odraslim muškarcima koji voze bicikl više od 3 sata tjedno njih 70 posto ima pojačan rizik za razvoj poteškoća s erekcijom.

Muči vas erektilna disfunkcija? Ove namirnice dokazano pomažu!

Novija istraživanja dala su nadu ljubiteljima vožnje na dva kotača: rizik od razvoja erektilne disfunkcije danas nije ništa veći kod rekreativnih biciklista u odnosu na muškarce koji se bave trčanjem ili plivanjem.

Što se promijenilo u međuvremenu? Čini se da su proizvođači obratili pozornost na rezultate prijašnjih istraživanja i unaprijedili svoje proizvode da bi zaštitili zdravlje muškog dijela populacije.

9 savjeta za sigurnu vožnju bicikla

Da biste izbjegli poteškoće s erekcijom pridržavajte se ovih savjeta pri odabiru i vožnji bicikla:

  • Neka vam sjedalo uvijek bude pravilno postavljeno, a vrh sjedala spustite na nekoliko stupnjeva dolje
  • Po mogućnosti nabavite sjedalo bez ispupčenja na prednjoj strani. Također, sjedalo ispunjeno gelom bolji je odabir od onog s pjenom. Ovaj "jastuk" je iznimno važan.
  • Koristite rascijepljena ili udubljena sjedala s uzdužnim prorezom u sredini
  • Dok vozite bicikl održavajte uspravan položaj što je duže moguće. Što češće promijenite položaj, uspravite se na pedalama pa vozite stojećki. 
  • Uvijek vozite bicikl u podstavljenim biciklističkim hlačicama
  • Tijekom vožnje pripazite na utrnulost ili škakljanje u zdjelici (biciklisti to od milja zovu "utrnula jaja"). To može biti rani znak nekog problema.
  • Imajte na umu da je najbolje biti umjeren u svemu što radite – ukoliko si postavljate visoke ciljeve i provodite više vremena za upravljačem bicikla, izloženi ste većem riziku od razvitka erektivne disfunkcije.

6 važnih razloga zbog kojih biste trebali početi voziti bicikl

M. R. S.

Foto: Shutterstock

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!