Ljepota

Ljepota

Imate 40 godina i želite savršeno oblikovano tijelo? Ovim ćete aktivnostima to lako postići

Shutterstock

Drastično promijenite oblik tijela uz aktivnosti odobrene od trenera.

Dobre i loše stvari donosi starenje, a jednom kad napunite 40 godina, izazov je održati željenu liniju i riješiti se tvrdoglavih masnih naslaga. Na sreću, postoje vježbe koje će pomoći da promijenite izgled tijela i to drastično, a osobna trenerica Nicole Davis otkriva koje 4 vježbe trebate iskoristiti da bi postigli željene promjene. 

1. Dizanje utega

“Deadlift” jedna je od osnovnih vježbi snage i ima jak utjecaj na oblikovanje tijela – jačaju se brojni mišići, pa tako i oni stražnjice. Dobro je znati da doprinosi i sagorijevanju masnoća. Davis pojašnjava kako će vam pomoći da se pravilno držite, a najbolja je vijest da vježbu možete izvoditi korištenjem raznih utega, a rezultati će biti jednaki. 

“Zauzmite početni stav tako da stopala postavite uže od širine kukova i izravnate ih. Iz tog stava se uz pretklon trupa spuštamo prema dole do sredine potkoljenice, a ako ste početnik – do koljena ili dok ne osjetite zatezanje. Sada se aktivacijom trupa podižete u početnu poziciju. “, pojasnio je prof. Saša Segedi. 

2. Veslanje

Ovo je odlična vježba, a prilikom izvođenja aktiviraju se sve mišiće skupine. Osim što će utjecati na pravilno držanje tijela, dolazi do potrošnje kalorija. Možete izvoditi uz razne utege, ali u teretani ćete pronaći i sprave za veslanje. 

Što oblik stolice govori o zdravlju probave? Ovih 5 znakova otkriva da nešto nije u redu

Davis navodi da nije toliko važno što ćete koristiti za izvođenje vježbe, važno je da laktove držite blizu tijela, vučete ih ravno prema nazad, ali pritom moraju biti uključeni i leđni mišići. 

3. Čučnjevi 

Svima dobro poznata vježba nalazi se na listi najboljih za oblikovanje tijela ako imate više od 40 godina. Ona će vam pomoći da ojačate donji dio tijela, a upravo će to poboljšati kvalitetu života jer ćete lakše obavljati svaki zadatak. 

Prilikom izvođenja čučnja, uključeni su brojni mišići, a možete ih izvoditi i tako da u ruci držite uteg. Ako ste početnik, koristite samo vlastitu težinu dok ne savladate vježbu. Ključ dobrog izvođenja ove vježbe je da zauzmete pozu kao da ćete sjesti i da leđa držite uspravno tijekom spuštanja i ustajanja.  

4. Rameni potisak 

Ovom vježbom ćete aktivirati nekoliko skupina mišića gornjeg dijela tijela, pa i ramena, prsa i tricepse.  Izvrsna je vježba za jačanje i izgradnju mišića ramena.

Vježba se može se izvoditi dok stojite ili sjedite.  Podignite ruke pa savijete laktove pod 90 stupnjeva, u rukama držite uteg i rukama ga gurajte prema gore pa se vratite u početnu poziciju. Ponovite vježbu tri puta i svaku ponovite po 12 puta.

Ova tri napitka izbjegavajte ako želite usporiti starenje kože i spriječiti nastanak bora

A. A.

Foto: Shutterstock

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo