Lagree fitness: Idealan program za one koji puno sjede, a u 50 minuta gubi se od 500 do 800 kalorija

MR9 1879

Lagree Fitness™ jedinstveni je pristup vježbanju, oblikovan da stimulira jakost, izdržljivost, stabilnost trupa te fleksibilnost i ravnotežu u gotovo svakoj vježbi. Možete očekivati visok utrošak kalorija (500-800 kcal), izduženu muskulaturu te poboljšani tonus i jakost mišića trbuha i gluteusa u samo 50 minuta.

U satovima vježbanja metodom Lagree Fitness koristi se inovativni pilates reformer nazvan Megaformer, koju je osmislio američki inovator i bivši body builder, Sebastian Lagree. Megaformer vam omogućuje brz i lagan prijelaz iz vježbe u vježbu, što osigurava visok intenzitet rada i učinkovito sagorijevanje kalorija i masti. Megaformer vam također omogućuje kontroliranu i sporu izvedbu pokreta u svim ravninama, čime se izbjegavaju nagle i eksplozivne kretnje koje mogu ozlijediti mišiće, tetive i zglobove.

Svi satovi se provode uz pratnju muzike na 128 bpm, gdje se pokreti izvode sporo (jedan pokret traje 8 sekundi), a nazivi vježbi su jako pamtljivi kao npr. „catfish“, „bear“, „scrambled eggs“, „tailbone angel“, „spoon“ itd.  Naš centar je  jedini u Hrvatskoj te jedan od pet u Europi koji nudi Lagree treninge.

Stimulira sve elemente tjelesne forme

Većina metoda i programa vježbanja stimulira ograničeni broj sastavnica tjelesne forme. Nasuprot tome, metoda Lagree Fitness stimulira sve elemente tjelesne forme, i to ne samo po svakom treningu već pri svakom pokretu, gdje zahvaljujući širokom spektru vježbi koje Megaformer omogućava (preko 400 vježbi) mišići neprekidno rješavaju nove izazove, što rezultira izduženom muskulaturom, poboljšanim tonusom i mišićnom jakosti u vrlo kratkom roku.

Sve gore navedeno rezultira boljom posturom, bržim metabolizmom, optimalnijim sastavom tijela (manji postotak masnog tkiva), povećanom gustoćom kostiju, te boljom koordinacijom gornjeg i donjeg dijela tijela.

Naši klijenti koji su redovni na Lagreu, kažu da su jako zadovoljni na koji način  Megaformer omogućava trening s otporom na  kontroliran i siguran način. Dosta klijenata nikada nije vježbalo sa otporom, pa im je Lagree tehnika omogućila da progresivno ojačaju. Zadovoljni su kako napreduju iz treninga u trening koji ne postaje lakši, nego oni postaju bolji, jači, izdržljiviji, a osjećaj da mogu kontrolirati jedan aspekt svog života u ovim zanimljivim vremenima je dodatan bonus.

Trening snage ili aerobni trening? Trener ih uspoređuje i pojašnjava sve prednosti

Srčano dišna izdržljivost

Srčano-dišna izdržljivost sposobnost je cirkulacijskoga i respiratornoga sustava (srce i pluća) da dopremi kisik i hranjive tvari do mišića kako biste  mogli provoditi dugotrajnu tjelesnu aktivnost. U znatnoj mjeri ovisi o učinkovitosti rada sporo-trzajućih mišićnih vlakana. Metoda Lagree Fitness dominantno aktivira sporo-trzajuća vlakna malih i velikih mišićnih grupa te održava srčani ritam u učinkovitoj i sigurnoj (aerobnoj) zoni tijekom cijeloga sata vježbanja.

Mišićna jakost

Mišićna jakost sposobnost je mišića da proizvode silu prilikom pokreta. Da bismo ojačali mišiće, moramo ih suprotstaviti nekoj vrsti otpora: utegu, težini tijela i/ili opruzi. Metoda zahtijeva dozirano svladavanje elastičnog otpora opruga ili težine vlastita tijela, što posljedično učinkovito jača male i velike mišićne grupe.

Mišićna izdržljivost

Mišićna izdržljivost je sposobnost mišića da dugotrajno proizvodi silu bez pojave umora. Kako bismo je unaprijedili, moramo mišiće progresivno trenirati sve do pojave umora. Metoda u svakom pokretu stimulira mišiće trupa, ruku i nogu te poboljšava njihovu statičnu i dinamičnu izdržljivost.

Sofía Vergara i Heidi Klum: Obje se bliže 50. rođendanu, a izgledaju fantastično! U čemu je njihova tajna?

Sastav tijela

Sastav tijela relativni je udio mišića, masti i ostalih vitalnih elemenata koji čine čovjekovo tijelo. Dokazano je kako kombinacija vježbi s otporom i vježbi izdržljivosti predstavlja optimalan trenažni podražaj za smanjenje tjelesne masti, izgradnju mišića i oblikovanje tijela. Stoga je Lagree Fitness vrlo učinkovita metoda oblikovanja tijela i optimiranja njegova sastava kod oba spola.  

Pokretljivost i fleksibilnost

Pokretljivost je vezana uz opseg pokreta čitava tijela, zglobova i kralježnice, a u značajnoj je mjeri zavisna od fleksibilnosti mišića i vezivnoga tkiva. Dobra pokretljivost i fleksibilnost važna je za pravilno tjelesno držanje i smanjenje rizika nastanka ozljeda tijekom života. Poznato je kako se pokretljivost i fleksibilnost učinkovito razvija vježbama istezanja. Metoda Lagree Fitness zahtijeva aktivno (ekscentrično) izduživanje mišića s ciljem da se kontrolirano izvode pokreti velikih amplituda u svim ravninama, što pozitivno utječe na pokretljivost tijela i zglobova te izduženost mišića.

Jakost trupa, stabilnost i ravnoteža

Jakost i stabilnost trupa sposobnosti su vezane uz učinkovitu kontrolu središnjega dijela tijela pri kretanju i svladavanju otpora. Ravnoteža je sposobnost kontrole težišta tijela pri stajanju i kretanju. Dobro razvijene funkcije trupa i ravnoteže smanjuju rizik za nastanak ozljeda i bolnih stanja kralježnice i zglobova te pozitivno djeluju na tjelesno držanje. Metoda Lagree Fitness temelji se na pravilnoj izvedbi velikog broja posturalno zahtjevnih vježbi koje zahtijevaju svjesnu kontrolu tijela, kralježnice i zglobova učinkovitom ko-kontrakcijom pripadajućih mišića. Stoga je ova metoda vježbanja idealna za sve uzraste, kao i za osobe s nespecifičnim bolovima u zglobovima i u kralježnici.

Naši klijenti koji su redovni na Lagreeu, kažu da su jako zadovoljni na koji način  Megaformer omogućava trening s otporom na  kontroliran i siguran način. Dosta klijenata nikada nije vježbalo sa otporom, pa im je Lagree tehnika omogućila da progresivno ojačaju. Zadovoljni su kako napreduju iz treninga u trening koji ne postaje lakši, nego oni postaju bolji, jači, izdržljiviji, a osjećaj da mogu kontrolirati jedan aspekt svog života u ovim zanimljivim vremenima je dodatan bonus.

Idealan program za sve koji dan provode sjedeći

Lagree Megaformer je prilagođen svim razinama tjelesne spremnosti, kako onima koji su se nakon dugo vremena odlučili baviti nekim oblikom fizičke aktivnosti, tako i naprednim vježbačima koji žele probati nešto novo i/ili nadopuniti svoje dosadašnje treninge, kao i za osobe s nespicifičnim bolovima u zglobovima i kralježnici. S obzirom da je Motus Melior sportsko-rehabilitacijski centar, dosta klijenata ima dijagnosticiranu i osteoporozu i osteopeniju kojima se isto preporuča ovaj oblik treninga sa otporom. To im omogućava Megaformer sa svojim oprugama kojima doziramo elastični otpor, te opsegom pokreta u zglobovima kod samog izvođenja vježbi. Također, Lagree Metodu bih preporučila svima koji provode 8 i više sati u sjedećoj poziciji (pogotovo ispred računala), zbog inovativnog pristupa u vježbanju koji na siguran i učinkovit način stimulira sve aspekte tjelesne forme čovjeka.

Autor: Margareta Marković, Magistra sporta i fitnesa, certificirani instruktor Lagree Fitness Method 

Foto: Motus Melior

 Prati nas na Viber Public Chatu!