Britanskom anketom provedenom nad 2.000 žena ustanovljeno je kako žene provedu dvije godine i deset mjeseci u šopingu. Gotovo podjednako vremena posvećuju odjeći i hrani za cijelu obitelj!
Nije iznenađujuće, veći dio vremena što žene
provedu šopingirajući odnosi se na modu: od ukupno 25.184 sati i 53 minute
cijeloživotnog šopinga, nježniji spol posvećuje 100 sati i 48 minuta odjeći i
modnim dodacima.
Međutim, na drugom mjestu vremena provedenog u
šopingu smjestila se hrana, tzv. špeceraj. Prosječna žena će trgovine posjetiti
84 puta i provesti 94 sata i 55 minuta birajući sastojke obiteljskih obroka.
Dokaz kako plići džep nije svojstven jedino u
vrijeme recesije pokazuje i podatak prema kojem ispitanice provedu 48 sati i 51
minutu gledajući što bi mogle kupiti, a dan ne potroše ništa.
Na četvrtom mjestu prioriteta šopinga smjestile su
se cipele, jedna od trajnijih ženskih strasti na koju one potroše 40 sati i 30
minuta. Kada se zbroji vrijeme provedeno u šopingu zbog odjeće i cipela, ispada
kako prosječna žena provede 135 sati i 25 minuta birajući svoje odjevne
kombinacije.
Kako ne bi ispale sebične, žene misle i na druge,
te provedu 36 sati i 17 minuta tražeći poklone za druge osobe.
“Mnogi muškarci misle kako žene troše samo na
sebe i svoju odjeću, međutim, one vrlo često kupuju za cijelu obitelj, što može
biti izrazito naporno”, izjavio je glasnogovornik istraživačke tvrtke
OnePoll koja je provela anketu.
Nedavno je istraživanje pokazalo kako je šoping
dobar za mršavljenje: prosječna žena potroši oko 385 kalorija tjedno u
potrazi za savršenim odjevnim kombinacijama ili svakodnevnim namirnicama. Kada
se zbroje svi “izleti” po šoping centrima, ulicama i trgovinama, prosječna
žena prehoda 249
kilometra godišnje, što je jednako udaljenosti
od Zagreba do Poreča. Nimalo iznenađujuće, većina ispitanica se osjeća umornije
nakon šopinga nego odlaska u teretanu.
K. Horvat