Ostati smiren na poslu bitan je faktor za održavanje atmosfere bez stresa, a isto tako dobre reputacije među kolegama. Kontrolirajte svoje reakcije pomoću naših savjeta.
Budite strpljivi
Pokušajte se opustiti. Jednostavnije je reći nego učiniti. Možete biti zamoljeni da napravite više posla nego inače ili da ostanete par sati duže na poslu. Možda smatrate da niste cijenjeni koliko zaslužujete, ali budite strpljivi. Ne dozvolite da vas obuzmu bijes i frustracije. Vaš posao nije iznimka, ovakve stvari se događaju na svakom radnom mjestu, prihvatite činjenicu i opustite se.
Zapišite osjećaje
Prakticiranje ovog savjeta će vam pomoči i u privatnom životu. Kad god ste uzrujani ili ljuti, ne iskaljujte frustracije na kolegama nego zapišite kako se osjećate. Kada se smirite, pročitajte što ste zapisali. Ovo će vam pomoči da shvatite jeste li pretjerali s reakcijom.
Dijelite osjećaje s nekim
Ne sakupljajte frustracije. Podijelite svoje misli i osjećaje s nekim tko nije uključen u vaš posao. To će vam pomoći da se osjećate lakše i bolje. Ako potisnete negativna iskustva, jednog dana će izaći na površinu i to vjerojatno u krivom trenutku.
Razgovarajte sa šefom
Kad god imate vremena, definirajte svoje osjećaje. Jednom kad znate točno kako se osjećate, ako smatrate potrebnim, ispričajte šefu. To bi moglo dovesti do pozitivnog rješenja. Ne dozvolite da vaš posao pati. Ako je problem u vašem šefu, razgovarajte s njegovim nadređenim.
Pozitivno razmišljanje je snažno oružje koje će vam pomoći da se osjetite mirno i vratite samokontrolu. Kada dođete kući, nemojte sjesti pred televizor. Umjesto toga, vrijeme provedite s obitelji, prijateljima, otiđite u kratku šetnju ili jednostavno radite nešto kreativno.
A. A.