Malo drugačije ideje za roštilj!

breskve

Ako volite isprobavati nove okuse, sljedeće ideje će vam sigurno biti zanimljive. Iako na roštilju najčešće pripremate meso, nešto rjeđe povrće poput gljiva ili tikvica, na isti način možete pristupiti i breskvama, ananasu ili občnoj zelenoj salati!

Znate li koje namirnice, osim mesa, osvježavajuće i manje opasne za liniju, možete pripremati na roštilju?

Salata

Salata je najčešće hladni prilog toplom mesu s roštilja, no i salata može ići na roštilj, zajedno s ostatkom vašeg obroka. Glavicu salate (primjerice rimske duguljaste) prerežite na pola, pokapajte maslinovim uljem, solju i paprom te s malo octa. Stavite na rešetke roštilja dok malo ne potamni, okrenite na drugu stranu i pustite na roštilju otprilike tri minute. Iako ima jako malo kalorija po serviranju, salata je odličan izvor vitamina A, K i C.

Mango

Umjesto tradicionalnih priloga hamburgeru, na roštilju pripremite mango i poslužite ga uz omiljeni sendvič. Mango je supervoće, sadrži obilje minerala i vitamina, a jedna šalica narezanog manga sadrži vlakna, vitamine B6, A i C.

Ananas

Ako ananas stavite na roštilj, pojačat ćete njegov okus. Svježe voće narežite na kriške i s obje strane dodajte malo smeđeg šećera i cimeta, otprilike 30 minuta prije stavljanja na roštilj. Pecite otprilike pet minuta sa svake strane na roštilju. Ananas sadrži samo 74 kalorija po šalici te gotovo 100 posto preporučene dnevne količine vitamina C. Odličan je izvor vlakana i pomaže radu probave. Ananas pripremljen na roštilju možete poslužiti i s tučenim vrhnjem ili jogurtom kao desert, a jednako su dobrog okusa i banane s roštilja.

Breskve

Breskve prerežite na dva dijela, stavite na tanjur (dio s kožom okrenite prema dolje), pokapajte limunovim sokom i solju, šećerom i cimetom. Stavite ih na roštilj, također stranu s kožom okrenite prema rešetkama roštilja, poklopite i ostavite na roštilju oko tri minute. Zatim breskve okrenite na drugu stranu i držite na roštilju otprilike dvije minute. Breskve sadrže vitamine A, C i E, kalij i vlakna, a svaka sadrži samo 50-ak kalorija.

Probajte i breskve sa žara u umaku od meda i timijana!

D.Š.

 Prati nas na Viber Public Chatu!