Hrana i recepti

Hrana i recepti

Puna šaka zdravlja: Grickajte orašaste plodove za dug i kvalitetan život

Orašasti plodovi sjajna su zamjena za grickalice te zdrav izbor za međuobrok u kombinaciji s voćkom ili jogurtom. Ako se naviknemo grickati orašaste plodove svaki dan i manje količine mogu imati brojne pozitivne učinke na zdravlje.

To treba zahvaliti visokom udjelu omega-3 masnih kiselina, koje su zaslužne za zdravlje krvožilnog sustava te srca i mozga.

Orasi sadrže i visoke količine alfa-linolenske kiseline, za koju su istraživanja pokazala da pomaže kod aritmije srca te smanjuje upale i oksidaciju u arterijama nakon konzumacije masnog obroka.

Šaka orašastih plodova dva puta na tjedan drastično smanjuje rizik od jednog od najagresivnijih oblika raka, raka gušterače, pa su oni ujedno i najzdraviji antikancerogeni međuobrok.

U Metrou na akciji je osam vrsta orašastih plodova brenda Fine Life od renomiranog njemačkog proizvođača

Često se zaboravlja da su orašasti plodovi za zdrave kosti djece jednako važni kao i mlijeko.U prehranu dojenčadi orašasti plodovi mogu se uvesti oko 11. mjeseca djetetova života, s preporukom da ih sameljete i u takvom obliku dodate obroku. Orašasti plodovi su sitni i tvrdi te u u male djece može doći do aspiracije i gušenja pa ih je preporuka ne davati u tom obliku do 5. godine života. Znači, u najranijoj dobi kao mljeveni dodatak jelima, a u starije djece kao zdrava grickalica!

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo