5 iznenađujućih namirnica kojih se ne morate odreći ako ste na dijeti

kuhanje, gljive

Dobra vijest! Možete uživati u omiljenim namirnicama i ako ste na dijeti...

Danas na internetu možemo pronaći bezbroj savjeta o tome kako lakše izgubiti višak kilograma, pa iako je istina da šećere moramo izbjegavati isto kao i prženu i procesuiranu hranu, može vam zvučati neobično da postoje namirnice koje smijete jesti i kada ste na dijeti, a vama su omiljene. Uz bijelo pileće meso i salatu, evo kojih 5 namirnica smijete uključiti u prehranu. 

1. Sušeno voće

Na lošem su glasu radi šećera, ali dokle god jedete one koje nemaju dodanog šećera i pazite na količinu, možete u ovoj poslastici uživati. Podaci pokazuju da osobe koje jedu sušeno voće lakše kontroliraju dijetu i manje šanse da će pretilost biti njihov problem. Važno je samo zapamtiti da morate paziti na količinu koju jedete, pa je tako "dozvoljena" količina grožđica njih 40 u danu, a ako su u pitanju suhe šljive onda njih pet. 

2. Prirodni sok od naranče 

I o ovom se napitku često raspravlja jer sadrži šećer, pa i ako se priprema samo od naranči. Iako ne sadrži vlakna koja sadrže naranče, ipak je u pitanju napitak koji će organizmu pružiti hidrataciju i nutrijente. Istraživanja pokazuju da osobe koje piju ovakav sok imaju niži indeks tjelesne mase. Kombinirajte ovaj sok i s nekim od izvora vlakana , zdravih masnoća i proteina.

Ako pokušavate smršavjeti, postoji napitak kojeg je bolje što češće izbjegavati

3. Tjestenina 

Tjestenina je mnogima omiljena namirnica, ali često se stavlja u kategoriju namirnica koje se trebaju izbjegavati kada ste na dijeti. No tjestenina, posebno ona koja se priprema od cjelovitih žitarica, sadrži proteine koji se sporije probavljaju, pružaju energiju umjesto da utječu na porast šećera u krvi. 

Jedna je studija procijenila da su oni koji prate Mediteransku prehranu koja uključuje i tjesteninu, pet dana u tjednu, izgubili kilograma koliko i oni koji su je jeli dva do tri puta u tjednu. Ključ je u tome da ne pretjerujete u količini i da umjesto zdravog umaka dodate kobasice ili puno sira. Kako bi obrok bio zdraviji, tjesteninu kombinirajte s povrćem i zdravim uljima te proteinima. 

4. Jaja 

Debljaju li jaja ili nam pomažu istopiti suvišne kilograme? Jaja su prirodan izvor masnoća za koje se smatra da nisu dobre za dijete, ali kako sadrži i proteine, sigurno će vas zasititi pa ćete jesti manje tijekom dana. Američka udruga za srce navodi kako se jedno pojedeno jaje u danu smatra dijelom zdrave prehrane. Također, proteini su vrlo bitni kako biste podigli razinu energije i izgradili mišiće. Kako vam mišići mogu pomoći u mršavljenju? Jednostavno! Što više mišićnog tkiva imate, to ćete više masti sagorijevati ne radeći ništa. Eto pravog izazova za metabolizam. 

Jaja naravno nemojte kombinirati s masnim namirnicama, ali jedan avokado ili zrnati sir slobodno možete dodati obroku. 

Postoji jednostavan alat koji će zaustaviti prejedanje i pomoći vam da se riješite viška kilograma

5. Krumpir 

Krumpir je namirnica koja se nalazi u svakoj kuhinji i rado ga jedemo, a dobra je vijest da ga možete konzumirati i kada ste na dijeti. Naravno da se to ne odnosi na pržene krumpiriće u ulju, koji se jedu uz slaninu ili kiselo vrhnje, ali ako ga kuhate ili pečete, ili pripremate na bilo koji način koji ne zahtijeva ulja, možete ga slobodno pojesti za ručak, posebno ako ga kombinirate s povrćem.

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!