4 važne stvari koje niste znali o bobu

Shutterstock 59786041

Osim okusa, bogati su i proteinima i vlaknima, a u 100 grama se kriju samo 62 kalorije

Bob sadrži minerale bakar, mangan, fosfor, magnezij, kalcij i kalij, te vitamine A, C i B6.

Što bob može pružiti našem zdravlju?

1. Štiti zdravlje srca

U jednoj šalice boba se nalazi 36 grama vlakana, a znanstvenici savjetuju konzumaciju namirnica koje sadrže vlakna jer održavaju razinu kolesterola i šećera u krvi pod kontrolom

2. Štiti mozak

Biljka boba bogata je aminokiselinom L-DOPA od koje nastaje dopamin, a dobra je za oboljele od Parkinsonove bolesti jer njihovo tijelo ne proizvodi dovoljno toga hormona. Dopamin sudjeluje u važnim moždanim funkcijama kao što su raspoloženje, spavanje i učenje.

Kiseli kupus osnažuje imunitet, poboljšava probavu i smanjuje stres

3. Pomaže pri mršavljenju

U jednoj šalici ive namirnice možete pronaći 40 grama proteina. Vlakna pomažu regulirati probavu, a ujedno nam i daju osjećaj sitosti, što može biti od velike koristi osobama koje imaju problema s pretjeranom težinom

4. Prepun je nutrijenata

Magnezij predvodi arsenal hrane u borbi protiv stresa, pretilosti, dijabetesa, ali i srčanih bolesti. Kalij može držati vaš krvni tlak pod kontrolom, poboljšava plodnost, jednako kao i funkcije mišića i živaca. Kalcij gradi zube i kosti, ublažava predmenstrualne simptome, održava krvni tlak u ravnoteži i štiti od raka debelog crijeva. Potreban je i za kontrakciju mišića te normalan rad središnji živčani sustav. Gotovo sva količina kalcija u organizmu smještena je u zube i kosti. Magnezij pomaže vašim stanicama u proizvodnji energije, održava mišiće, živce i imunološki sustav zdravima, te gradi kosti. Također je važan za reguliranje krvnog tlaka i šećera. Sve navedene nutrijente možete pronaći u bobu.

5 razloga zašto je limun vaš najbolji saveznik zimi

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!