Najčešća greška koju radite kada pripremate jelo od rajčice, a upravo je taj korak zaslužan za savršen okus

rajcica

Postoji jedan važan korak koji se često zaboravlja

Rajčice koristimo za pripremu raznih toplih jela, ne samo salate. Nije tako iznenađenje da će se rajčice pri skoro svakom odlasku u dućan naći i košari s namirnicama.

Rajčica je jedan od omiljenih dodataka mediteranskim jelima, a postoji pravo bogatstvo različitih vrsti ove biljke. Velika, mala, crvena, žuta ili smeđa, rajčica štiti zdravlje a za razliku od većine namirnica, najviše pruža ako se termički obradi. Zanimljivo je da i svi mislimo kako znamo pripremati rajčicu, ali postoji jedan korak kojeg često preskačemo a upravo će on dati posebna okus svakom jelu od rajčice.

Savjet je da taj korak ne preskačete jer stvarno čini veliku razliku

Jedan dodatak je najvažniji

Vjerujemo da krumpire i tjesteninu kuhate vodi u koju prethodno stavite dovoljno soli. Idealno, ta voda bi trebala biti otprilike slana poput morske vode kako bi hrana bila što ukusnija. Poruka je da ne štedite na soli kada kuhate ove namirnice. No, dodajte li dovoljno soli kada kuhate rajčicu? Čini se da je upravo taj začin važan za savršen okus rajčice, ali isto tako će dodati nešto posebno teksturi.

5 stvari koje morate znati ako želite zdrave zube ovog ljeta

Eksplozija okusa

Iako može zvučati čudno, rajčice i sol su savršeni par jer će upravo sol omogućiti i da se svi drugi sastojci jela dobro povežu. Mnogi se čude zašto se prstohvat soli dodaje pri pripremi slatkih zalogaja, ali i u tom slučaju onda pruža poseban okus.

Sol je dakle i nezamjenjiva kada rajčicu kombinirate u jelu s drugim sastojcima. Koriste li puno začina kada pripremate recimo umak od rajčice za tjesteninu? Ako je tako dobro je znati da će i u tom slučaju sol malo pojačati i aromu svih tih začina te sve dobro povezati.

Zdravstvene blagodati rajčice

Može se čak reći da rajčica ima toliko zdravstvenih blagodati da ih znanstvenici ne stignu sve objaviti, a najpoznatija korist rajčice je što sadrži likopen, najjači antioksidans iz skupine karotenoida, koji pomaže u borbi protiv nakupina stanica raka te štiti zdravlje srca.
Kuhana rajčica je bolji izbor ako obraćate pažnju na svoje zdravlje jer tako oslobađa više likopena i ostalih nutrijenata.

Ovim ćete trikovima jednostavno provjeriti je li vaše maslinovo ulje svježe i ekstra djevičansko

Rajčica sadrži vitamine A i C, kalcij i kalij. Sok od rajčice prirodno snižava povišen kolesterol. Obiluje vlaknima, ali i niacinom koji se godinama koristi kao prirodan način liječenja visokog kolesterola. Ona djeluje blagotvorno na vašu kožu - zatvara pore te hladi kožu lice.  Za trenutni efekt, uzmite pulpu iz rajčice i lagano trljate po licu.

Rajčica ima malu energetsku vrijednost (samo 18 kcal na 100 grama), a sadrži čak 94 posto vode. Ako ste na dijeti, rajčica radi za vas! Kako ima vrlo malo kalorija, možete ju jesti umjesto grickalica tijekom dana.

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!