Čaj je izvor zdravlja - pripremate li ga pravilno?

caj, Shutterstock 396716428

Istraživanja nam i dalje sugeriraju kako je čaj jedan od najzdravijih napitaka na svijetu. Pripremate li ga na ispravan način?

Iako svi znamo da je zdrav, samo ispijanje čaja ne znači da ćete iskoristiti sve dobrobiti ovog napitka. Samo mala promjena u temperaturi ili predugo držanje listića čaja u vodi može ugroziti njegove zdrave sastojke.

Za početak spomenimo dobrobiti čaja – impresivan je broj studija provedenih na temu ovog napitka, a rezultati svake daju do znanja kako su čajevi, osobito bijeli i zeleni, sposobni umanjiti rizik od razvoja raznih bolesti. Uz to, ako ste na dijeti ovi će vam napitci pomoći pri skidanju kilograma.

Ove jednostavne metode obećavaju gubitak kilograma

Kako se priprema čaj?

Zeleni čaj se previše ne obrađuje pa je to vjerojatno jedan od razloga zašto sadrži najviše antioksidanata. Kako bi iskoristili sve njegove dobrobiti, obratite pažnju kako ga pripremate:

Zeleni čaj

Ovaj miljenik zdravlja je osjetljiv na temperaturu i na vrijeme. Flavonoida će biti jednak broj bez obzira stoji li čaj pet minuta ili sat vremena u vodi, ali najviše antioksidanata će biti u čaju koji je namakan u hladnoj vodi dva sata, prenosi mensjournal.com. Najviše dobrobiti će tako dati zeleni čaj koji je "pripremljen" u hladnoj vodi, nakon toga dolazi onaj koji se "kuha" u vreloj vodi 5 minuta.

10 najboljih božićnih začina koji će vas oduševiti

Bijeli čaj

Ova vrsta čaja je više osjetljiva na vrijeme nego temperaturu, a najviše antioksidanata ćete iskoristiti iz onog koji se priprema u vreloj vodi – ostavite ga da stoji u vodi 2 sata. Drugim riječima, što je duže u vodi biti će zdraviji.

Crni čaj

Za razliku od bijelog čaja, što dulje crni odstoji u vreloj vodi, to će izgubiti više antioksidanata.

Ana A.

Foto: Shutterstock

Znate li da čaj štiti od srčanog i moždanog udara

 Prati nas na Viber Public Chatu!